Dumnezeu cu mine

Dumnezeu cu mine…

Viaţa mea e o poezie frumoasă în felul ei
A cărei profundă rimă , o scrie Dumnezeu
Şi eu Îl mai ajut din când în când , copiii mei
Adaugă versuri strălucite , ştiind că eu..
Mereu îi voi iubi .

Viaţa este o proză captivantă în felul ei
În care Dumnezeu tot scrie sperând să iasă
La iveală frumuseţea si gustul Ortodoxiei ,
Din slujbele din Postul Mare săvîrşite acasă
În biserica-mi din sat .

Viaţa mea e o icoană scumpă , neterminată încă
Dumnezeu munceşte entuziasmat la dânsa
Mi-a pictat iubirea ca o ceară , voinţa ca o stâncă
Ispita ca o datorie sfântă săvîrşită întrânsa
La vremea rugăciunii….

Viaţa mea e o poveste veche , depănată-n fapt de seară
Naratorul ei Cel Sfânt mi-a indicat corect finalul
De mine doar depinde , pentru prima sau ultima oară…
De voi alege păcatul sau virtutea , divinul sau banalul…
În ultimul meu ceas.

Dumnezeu cu mine , mai scriem încă la poveste…
Depănând atenţi şirul faptelor din proza cea încâlcită
Alegând culori pentru icoană , El nespunând cum este
Să pui rime-n poezie , sa o faci să fie neasemuită…
Asta ştie numai El.

O , Doamne …ştiu că-n fiecare ceas şi clipă
Nu ştiu să Te iubesc cum ar trebui
De iubirea Ta profundă ..într-una fac risipă
Neştiind nici o secundă , cât de greu e a iubi…
Un om ca mine.
Dar Tu mă iartă …şi scrie-n continuare !!!

Ochii Căprui

Fotografie: Dumnezeu cu mine...</p><br />
<p>Viaţa mea e o poezie frumoasă în felul ei<br /><br />
A cărei profundă rimă, o scrie Dumnezeu<br /><br />
Şi eu Îl mai ajut din când în când ,copii mei<br /><br />
Adaugă versuri strălucite ,ştiind că eu..<br /><br />
Mereu îi voi iubi .</p><br />
<p>Viaţa este o proză captivantă în felul ei<br /><br />
În care Dumnezeu tot scrie sperând să iasă<br /><br />
La iveală frumuseţea si gustul Ortodoxiei,<br /><br />
Din slujbele din Postul Mare săvîrşite acasă<br /><br />
În biserica-mi din sat .</p><br />
<p>Viaţa mea e o icoană scumpă,neterminată încă<br /><br />
Dumnezeu munceşte entuziasmat la dânsa<br /><br />
Mi-a pictat iubirea ca o ceară,voinţa ca o stâncă<br /><br />
Ispita ca o datorie sfântă săvîrşită întrânsa<br /><br />
La vremea rugăciunii....</p><br />
<p>Viaţa mea e o poveste veche ,depănată-n fapt de seară<br /><br />
Naratorul ei Cel Sfânt mi-a indicat corect finalul<br /><br />
De mine doar depinde ,pentru prima sau ultima oară...<br /><br />
De voi alege păcatul sau virtutea,divinul sau banalul...<br /><br />
În ultimul meu ceas.</p><br />
<p>Dumnezeu cu mine,mai scriem încă la poveste...<br /><br />
Depănând atenţi şirul faptelor din proza cea încâlcită<br /><br />
Alegând culori pentru icoană,El nespunând cum este<br /><br />
Să pui rime-n poezie,sa o faci să fie neasemuită...<br /><br />
Asta ştie numai El.</p><br />
<p>O,Doamne ...ştiu că-n fiecare ceas şi clipă<br /><br />
Nu ştiu să Te iubesc cum ar trebui<br /><br />
De iubirea Ta profundă ..într-una  fac risipă<br /><br />
Neştiind nici o secundă ,cât de greu e a iubi...<br /><br />
Un om ca mine.<br /><br />
Dar Tu mă iartă ...şi scrie-n continuare !!!</p><br />
<p>                       Ochii Căprui

Un comentariu la “Dumnezeu cu mine

  1. luminasimpla spune:

    Reblogged this on Lumina simpla.

    Apreciază

Lasă un răspuns

