Astazi…

Astăzi…

Astăzi catapeteasma templului inimii mele s-a rupt în două , văzând cum cerul sufletului meu s-a întunecat subit , căci strigătul mut al durerii a inundat tot văzduhul ființei mele.
Cel care mi-a dăruit din bunătatea chipului Său , înfrumusețându-mi arderea duhului întru dragostea Sa , astăzi Își jertfește ființa-I supremă în chip jalnic pentru a mea nemurire.
Întreaga mea natură plânge cutremurându-se de frumusețea chipului Tău Hristoase din momentul înfricoșătoarei Tale răstigniri . Mă simt sărac , nimic având fără de Tine și dator fiindu-Ţi cu mine însumi , deși este prea puțin.
Moartea Ta spre a mea înviere s-a făcut și astăzi iarăși , necuvinte triste îngăimând a mea durere , giulgiul morții Tale acoperind funebra mea privire.
De-aș muri păcatului , a-i învia în mine…dar n-am puterea asta fără Tine.
De este să mori iarăși pentru mine , ca să învii…să pot să fiu în Tine , atunci iartă-mă Tu Doamne Sfinte , căci Te implor eu cu rușine. …și Te rog să o faci iarăși .

Ochii Căprui

Lasă un răspuns

