Amalgam

Nu știu să scriu poezii , dar simt nevoia să dau curs sentimentelor ce năvălesc în mod pătrunzător și foarte puternic asupra mea în momentele de înaltă încărcătură spirituală . Aceasta de mai jos este un mic amalgam de sentimente de acest gen .

Amalgam

Timidă piatră de-aș fi fost eu astăzi , îngenuncheată-n poala Crucii Tale Doamne ,
cu amare lacrimi aș fi plâns .
Și-n Cerul ce Te privea
cu atâta duioșie aș fi strâns ,
durerea Ta de-o veșnicie…
pentru mine .
Mi – aș fi dorit să fi fost eu groapa
În care Te-au închis
Cu privirea-mi nespusă
să Te mângâi în tăcere
Așteptând în mine
O înviere .
Străjer cu chip de înger
îngenuncheat
la uşa mormântului Tău de viață făcător
De-aș fi fost eu astăzi
m-aș fi născut
A doua oară. ….
Doar pentru Tine .
Dar nu , nici timidă piatră ,
nici cer îndurerat ,
nici groapă de înviere așteptândă
nici străjer cu chip de înger îngenuncheat
Ci doar o inimă plăpândă
Cu chip îndurerat….
Am fost eu astăzi .
Pentru Tine .

Ochii Căprui

2 comentarii la “Amalgam

  1. razedelumina spune:

    De atata durere tot universul a tacut …In aceasta liniste solemna ” cu chip indurerat ” sa asteptam Invierea Domnului…

    Apreciază

  2. luminasimpla spune:

    Va urez Paste binecuvantat cu bucurie in inima . Lumina Sfanta sa se aseze in sufletele noastre .
    Hristos a inviat !
    Adevarat a inviat !

    Apreciază

Lasă un răspuns

