Acum in noaptea Invierii ..

Acum in noaptea Invierii plina de lumina in sufletul obosit de atata asteptare indelungata , cand lacrima mai cheama o lacrima la ea in bucuria Invierii , formand un zambet sincer plin de harul linistei nezdruncinate , cu multa dragoste sarguincioasa eu ma apuc sa va impart Lumina din Lumina in cuvinte calde , faurite-n  dor de bucurie . O picatura de lumina , mai mica sau mai mare , e fiecare om sau suflet pe care cu dragoste l-am strans din drumul vietii in atlanticul micului meu suflet . Din atatea picaturi adunate din iubire , in mare graba va rasari un Soare . E Soarele Hristos pe bolta sufletelor noastre pline de bucuria izbandirii asupra pacatului din noi , cei de la inceputul postului , a celor care ne-am luptat dupa regulile jocului , a celor care am postit , ne-am spovedit si impartasit . Si nu numai , ci si a celor care am sperat in mai bine , a celor care ne-am pus sufletul in clipele de durere in palmele rugaciunii , a celor care am incercat sa fim mai buni unii cu si fata de altii  , a celor care am simtit ca Hristos ne mangaie neincetat cu dulcele Sau grai Imparatesc si a celor care am trait de dragul altora . Iata ca dupa saptamana aceasta mare in care am parcurs cu sufletul momentele de durere , de ruga , de lacrima , de dor , de supunere fiiasca , de minune mare de invatatura dumnezeiasca din Sfanta Evanghelie , astazi vom invia cu , prin si in Hristos , dupa ce ieri ne-am rastignit si ingropat cu El . Bucura-te suflete drag ! Sa nu lasi sa curga din ochii tai decat lacrimi nascute din marea bucurie a Invierii . Fii bun ! Fii Lumina din Lumina lui Hristos imprastiata-n raze de iubire vesnica . Sa nu uitam sa iertam toate tuturor pentru Invierea lui Hristos , ca astfel arzand in noi cu putere flacara iubirii de aproapele sa mistuie durerea oricui ce s-a ranit de spinii amaraciunii intalniti pe calea credintei . Nu asteptati sa va zica voua cineva  „Hristos a inviat ” ci marturisiti voi insiva tuturor minunea Invierii lui Hristos din sufletele voastre …!

Hristos a inviat picaturi dragi ..de lumina ale sufletului meu !

Ochii Caprui

 

2 comentarii la “Acum in noaptea Invierii ..

  1. In aceasta noapte intr-o clipa de Mareata Lumina cerul a coborat pe pamant si pamantul s-a inaltat la cer..Va doresc Paste fericit in bucuria Invierii !
    Hristos a inviat !
    Adevarat ca a inviat !

    Apreciază

Lasă un răspuns

