Clipe de har

Mi-e sufletul cald de cerească bucurie revărsată-n zori de zi
Miasma harului îmbelşugat îmi tămâiază-n cuget şi simţiri
Oare cum eu răsplăti-voi în viaţa asta , darul Tău de-a mă iubi
Hristoase , dulcea mea iubire , râu îmbelşugat de tămăduiri.?

Dorul Tău fiinţa-mi slabă o dărâmă , zidind-o totodată
Inima-mi posacă moare după Tine , înviind cu al Tău Cuvînt
Bucuria suferinţei o străpunge , Harul Tău acum i-arată
Şi o umple-n veci de nobile simţiri , clădite-n Adevăru-Ţi Sfânt.

Atât de dulce şi de lin e cerul vieţii mele sub măreaţa-Ţi ocrotire
Şi niciun nor stingher de rău augur , avânt să-şi ia nu poate
Căci falnică Lumina Ta , născută-n veac doar din a Ta iubire ,
Adânc de suflet luminează învăţând-ul Taina Ta din toate .

O , cât de înşelat şi demn de milă e sufletul a cărui poartă
La Venirea-Ţi neaşteptată în fapt de seară , o ţine încuiată
Şi cât de singur el se simte în mulţime , şi tristă e a lui soartă
Sloi de gheaţă-n sângerată e zâmbetu-i din viaţa lui ratată.

Si cât de vesel este duhul celui ce de Tine-n veci s-a-ndrăgostit
Iar inima-i tresaltă dulce la a numelui Tău rostire neîncetată
Paloarea feţei lui , e gingaşa lumină ce în chip placut , pe alţii i-a uimit
Prezenţa Ta divină din fiinţa lui de muritor se face remarcată.

Mi-e sufletul senin de atâta izvor nestăvilit de pace preafrumoasă
Miasma Harului mă scaldă în iubirea-Ţi plină de lumină
Deşertatu-Te-ai din ‘nalte ceruri , milă fiindu-Ţi de inima-mi spinoasă
Dorind a mă asemăna acum cu Tine , eu …un netrebnic pumn de tină.

Ochii Căprui

 

Lasă un răspuns

