Bratele parintesti

Tâlhar al clipelor de har , ce din belşug Tu-mi dăruieşti
Mă voi numi la Dreapta Judecată , neavând răspuns a-Ţi da
Căci desfrânând cu timpul mântuirii , uitat-am braţele-Ţi părinteşti
Talanţii Tăi în zadar i-am cheltuit , neprevăzând Dreptatea Ta .

Şi am fugit hoinar de Tine , crezând că-i sfânta a mea dreptate
La cugetu-mi semeţ mă închinam , mereu , în duh cumplit de nepăsare
Atâţia ani pierduţi au fost , în care am crezut că voi trăi în eternitate
Dar azi venindu-mi eu în sine , plângând amar , decis-am cu ardoare ..

Că la pieptu-Ţi sfânt de Tată iubitor , doresc acum a mă întoarce
Nevrednic fiu a mă chema în faţa Ta , eu voiesc atunci a-Ţi spune
Chiar dacă lacrimi aurii , din ochii Tăi senini necontenit voi stoarce
Nevrednicul de mine , chip spurcat de tină răzvrătită , lăcaş de spurcăciune .

Sunt demn mai mult ca niciodată , acum a mă chema întruna .
Genunchi zdrobit de inimă smerită , aşez în cenuşa pocăinţei
Sperând că-mi vei ierta cândva urâtul gest al meu , minciuna
Doresc a fi ca unul din argaţii Tăi , chiar dacă-mi este dat a bea vinul umilinţei .

Dar Tu …neaşteptat , ştiindu-mi rana-n suflet , de dorul Tău făcută
Cu ale Tale braţe părinteşti , strâns îmbrăţişându-mă , m-ai sărutat
În clipa dulce a revederii , si cinstea cea dintâi , şi masa să fie aşternută
Ai poruncit pentru un păgân ca mine , ce fară preget îndată Te-a trădat…!

Iubirea Ta nemărginită , văzând-o , totdeauna mă iau fiori de sfânt cutremur
Tâlhar al clipelor de har , şi fără de răspuns mă voi numi la Dreapta Judecată
Atâta bine-mi săvârşeşti , şi-n fiecare clipă , promiţându-ţi o schimbare , Te fur
Cu zâmbetu-mi pe chipul jalnic , liniştit zicându-mi mie „pocăinţa-mi las pe altădată „.

Ochii Căprui

 

Un comentariu la “Bratele parintesti

  1. adorcristy spune:

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Apreciază

Lasă un răspuns

