Intalniri

Astăzi eu m-am întâlnit cu mine în fiecare om căruia i-am ascultat durerile .

Durerile mele pe care le ignoram , le-am găsit stând biruitoare în sufletul tău , și enervăndu-mă pe ele , mi le-am luat acasă , pentru ca tu să fii liniștit .

Bucuriile mele de care nu mă mai saturam , le-am găsit stând emoționate în sufletul tău . Și mi-a plăcut la nebunie gestul lor , de-a vizita și sufletele celor pe care îi iubesc , așa că         le-am dat voie să stea la tine  cât poftesc , pentru ca tu să fii bucuros .

Visurile mele , idealurile mele de om moral le-am găsit frumos îngrijite în grădina sufletului tău , așa că le-am poruncit să te asculte întocmai , și mi-am dorit ca dorul de ele să nu te lase niciodată , pentru ca tu să poţi fi un om împlinit .

Am rămas mirat văzând că focul credinței mele era de puternic în sufletul tău , încât orice neputință a vieţii, datorită lui , a-i trecut-o cu demnitate . Am văzut că te străduiești să-l menții . Și atunci am suflat în el cu suflare de dragoste , ca să ardă mai tare . Astfel , pentru ca tu să fii un om credincios.

Dezamăgirile mele nu au lipsit nici ele de la prezența pe care am făcut-o în sufletul tău, dar am văzut că ai mai multă putere să le înfrunți decât mine, și atunci le-am lăsat in sufletul tău, știind că te vor face mai puternic.

Iubirile mele erau și ele la tine, ca niște zâne inocente ,pline de o durere frumoasă. Stăteau așezate la rând ,una după alta,măsurând timpul în momente și nemomente . Și tu și eu ,eram mirați de cât de frumos de dureros am putut iubi.

Astăzi , ca și ieri , ca și mâine , mă voi întâlni cu mine în fiecare om pe care îl voi întâlni în drumul vieții mele . Ne vom recunoaște unul celuilalt , durerea , iubirea , credința , idealurile , dezamăgirile și bucuriile . Ne vom contopi in necuvinte , dar vom rămâne diferiți și aceiași .

Sentimentele sunt cele care ne aseamănă , iar intensitatea cu care le trăim este cea care ne definește ca identitate proprie .

Ochii Căprui

Lasă un răspuns

