Dor

În inima-mi bătândă de atâta dor Dumnezeiesc
Se aude zgomot molcom în tăcerea sumbră
Mai mult acum ca niciodată , Hristoase Te iubesc !
Tu ştii că făr’ de Tine viaţa-mi e o umbră .
Răsai necontenit cu dulcea Ta iubire
Împrăştiind acum , adânca mea durere zbuciumată .
Privirea-Ti plină de nemuritoarea Ta sclipire
Să domnească-n orice clipă , în inima mea toată .
Şi ieri , şi azi şi-nesfârşiţiţii veci
Şi-n clipa amară ce-a trecut
Şi-n nopţile cu gândurile-mi reci
Şi-n zilele umbroase de dor nestrăbătut ,
Adânca-Ţi alinare o vreau necontenit , în sufletu-mi posac făr’de suflarea Ta divină  ,
Ce zace acum de negre gânduri schingiuit ,
Aşteptănd tăcut , sfios , o boare de Lumină .
Amarul vieţii fără Tine pentru mine e otravă
Ce curge cu de-a-ncetul , agale nimicind ,
Şi ultima-mi suflare de speranţă , o epavă
Rătăcită-n realitatea mea complexă de suflet aburind .
Si vreau acum mai mult ca niciodată , Minunea din Potir , cu zâmbet lacom , să o pot sorbi .
Redăndu-mi tainic simţămîntu-mi straşnic de altădată ,
Când eu juratu-Ţi-am mereu a Te iubi .
Iar Tu privitu-m-ai dulceag cu ochii Tăi căprui ,
Arătându-mi cu iubire frumuseţea unei vieţi trăită-n Tine
Si ,  arzătorul dor al ei , cu gust de dulce amărui .
Rămâi , sublim Te rog Hristoase… acum în mine !

Ochii Căprui

Fotografie: Dor</p><br /><br /><br />
<p> În inima-mi bătândă de atâta dor Dumnezeiesc<br /><br /><br /><br />
Se aude zgomot molcom în tăcerea sumbră<br /><br /><br /><br />
Mai mult acum ca niciodată ,Hristoase Te iubesc !<br /><br /><br /><br />
 Tu ştii că făr' de Tine viaţa-mi e o umbră.<br /><br /><br /><br />
Răsai necontenit cu dulcea Ta iubire<br /><br /><br /><br />
Împrăştiind acum, adânca mea durere zbuciumată.<br /><br /><br /><br />
Privirea-Ti plină de nemuritoarea Ta sclipire<br /><br /><br /><br />
Să domnească-n orice clipă, în inima mea toată .<br /><br /><br /><br />
Şi ieri,şi azi şi-nesfârşiţiţii veci<br /><br /><br /><br />
Şi-n clipa amară ce-a trecut<br /><br /><br /><br />
Şi-n nopţile cu gândurile-mi reci<br /><br /><br /><br />
Şi-n zilele umbroase de dor nestrăbătut ,<br /><br /><br /><br />
Adânca-Ţi alinare o vreau necontenit,în sufletu-mi posac făr'de suflarea Ta divină.<br /><br /><br /><br />
Ce zace acum de negre gânduri schingiuit,<br /><br /><br /><br />
Aşteptănd tăcut,sfios ,o boare de Lumină.<br /><br /><br /><br />
Amarul vieţii fără Tine pentru mine e otravă<br /><br /><br /><br />
Ce curge cu de-a-ncetul ,agale nimicind ,<br /><br /><br /><br />
Şi ultima-mi suflare de speranţă ,o epavă<br /><br /><br /><br />
Rătăcită-n realitatea mea complexă de suflet aburind .<br /><br /><br /><br />
Si vreau acum mai mult ca niciodată ,Minunea din Potir , cu zâmbet lacom, să o pot sorbi .<br /><br /><br /><br />
Redăndu-mi tainic simţămîntu-mi straşnic de altădată ,<br /><br /><br /><br />
Când eu juratu-Ţi-am mereu a Te iubi.<br /><br /><br /><br />
Iar Tu privitu-m-ai dulceag cu ochii Tăi căprui ,<br /><br /><br /><br />
Arătându-mi cu iubire frumuseţea unei vieţi trăită-n Tine<br /><br /><br /><br />
Si. arzătorul dor al ei, cu gust de dulce amărui .<br /><br /><br /><br />
Rămâi, sublim Te rog Hristoase... acum în mine !</p><br /><br /><br />
<p>               Ochii Căprui

Lasă un răspuns

