Bucuria de a Te fi cunoscut

Dacă mi-as dori vreodată un cadou cu adevărat din partea vieţii , atunci ar fi următorul lucru ; ca nimeni si nimic din lumea aceasta trecătoare , să nu îmi poată lua vreodată imensa bucurie de a Te fi cunoscut cu adevărat în clipele durerii , şi lacrimile recunostintei pe care de atunci , ochii sufletului meu le varsă pentru Tine….Doamne

Ochii Caprui

Fotografie: Dacă mi-as dori vreodată un cadou cu adevărat din partea vieţii ,atunci ar fi următorul lucru;ca nimeni si nimic din lumea aceasta trecătoare, să nu îmi poată lua vreodată imensa bucurie de a Te fi cunoscut cu adevărat în clipele durerii ,şi lacrimile recunostintei pe care de atunci,ochii sufletului meu le varsă pentru Tine....Doamne </p>
<p>Ochii Caprui

Lasă un răspuns

