Eu sunt aici pentru tine

Suflete drag….oriunde ai fi , oriunde te vei duce , când vei fi trist sau bucuros , adu-ţi aminte de mine . Eu sunt aici pentru tine și mulți alții ca noi doi . Indiferent de îmi ești prieten virtual sau real , tu pentru mine tot real rămâi . Virtualitatea nu e o opreliște pentru mine să îți simt nelistinirile inimii tale , zbaterea puternică a duhului tău din aripile fragile ale vieții sau dorințele neasemuit de frumoase ale sufletului tău .
Eu sunt aici să împărțim tristețea și bucuriile vieții împreună , să așezăm rosturile duhului la locul lor de cinste , să înălțăm sufletul spre clipe tainice de rugăciune , să iubim și să propovăduim frumosul divinitatii din om , să ne încurajăm unul pe altul împingându-ne de la spate unul pe celalalt pe drumurile aspre ale realității  , prin intermediul unui blajin surâs sau a unei vorbe de duh sublime . Trebuie să știi că întotdeauna mi-am ales prietenii după următorul criteriu ; am simțit că au ceva din mine și eu ceva din ei . Cei pe care i-am primit pe pagină , le-am deschis și sufletul , fără să le fi cerut vreodată ceva în schimb . Poate sau cu siguranță și ei se regăsesc în mine . Știu că mă citesc mulți chiar dacă nu lasă nici o amprentă care denotă această atitudine frumoasă a lor . Important este ca acele cuvinte sau stări pe care le-am rostit să le simtă…şi , la timpul lor , ei să dorească a desăvârși frumosul din cuvintele mele prin luarea unei atitudini frumoase în viață , demne de cuvintele pe care le-au citit .
Suflete drag , oriunde ai fi , oricine ai fi , orice vei spune despre mine , aș dori să știi că eu sunt aici….pentru tine și cei ce iubesc frumosul .

Ochii Căprui

Fotografie: Suflete drag....oriunde ai fi, oriunde te vei duce,când vei fi trist sau bucuros,adu-ţi aminte de mine. Eu sunt aici pentru tine și mulți alții ca noi doi. Indiferent de îmi ești prieten virtual sau real,tu pentru mine tot real rămâi. Virtualitatea nu e o opreliște pentru mine să îți simt nelistinirile inimii tale,zbaterea puternică a duhului tău din aripile fragile ale vieții sau dorințele neasemuit de frumoase ale sufletului tău. 
         Eu sunt aici să împărțim tristețea și bucuriile vieții împreună, să așezăm rosturile duhului la locul lor de cinste,să înălțăm sufletul spre clipe tainice de rugăciune,să iubim și să propovăduim frumosul divinitatii din om,să ne încurajăm unul pe altul împingându-ne de la spate unul pe celalalt pe drumurile aspre ale realității ,prin intermediul unui blajin surâs sau a unei vorbe de duh sublime. Trebuie să știi că întotdeauna mi-am ales prietenii după următorul criteriu; am simțit că au ceva din mine și eu ceva din ei. Cei pe care i-am primit pe pagină, le-am deschis și sufletul, fără să le fi cerut vreodată ceva în schimb. Poate sau cu siguranță și ei se regăsesc în mine. Știu că mă citesc mulți chiar dacă nu lasă nici o amprentă care denotă această atitudine frumoasă a lor . Important este ca acele cuvinte sau stări pe care le-am rostit să le simtă...şi ,la timpul lor ,ei să dorească a desăvârși frumosul din cuvintele mele prin luarea unei atitudini frumoase în viață,demne de cuvintele pe care le-au citit.
         Suflete drag,oriunde ai fi,oricine ai fi,orice vei spune despre mine,aș dori să știi că eu sunt aici....pentru tine și cei ce iubesc frumosul.

            Ochii Căprui

2 comentarii la “Eu sunt aici pentru tine

  1. amymohorea spune:

    Esti una din miile de flori parfumate din gradina Tatalui…ce imprastii parfumul Dumnezeirii , a iubirii, a frumosului,a iertarii…si pt asta vreau sa multumesc ca existi prin scrieriile tale in casa mea….cu toate ca ne desparte un ecran in fata noastra inima simte si vede dincolo de ea.Prin ginduri simtim si adunam comori, incurajari, sperante si asta e dovada IUBIRII SUPREME….fii binecuvintata prieten virtual

    Apreciază

Lasă un răspuns

