Sentiment

Fosnet de înger tacut imi vizitează sfios a inimii ureche
Creând aglomeratie de sufleteasca liniste pe trotuare
De suflet pavate cu speranţe pierdute din vremea cea veche
Si ploaia-mi de vise frumoase imi picură stropi de încântare .

Iubesc un vis feeric , ce n-a fost inca împlinit de realitate
Gânditor asteapta-n gara vremii înghetand de frigul disperării
Cândva veni-va-i trenul in care urcând grabit , cu straie aranjate
Va transforma speranta cu încetul in miracolul mirării .

Am asteptat atâta sir încovoiat de ani cu bărbi carunte
Sperând ca intr-o bună zi gasi-voi fericirea inchisa-n colivie
Si ea statea saraca …in orele târzii cu clipele mărunte
Iar eu neştiind de ea strigam întruna „De ce nu eşti măiastră ciocârlie ?”

Când înţeles-am sensul tainic de viaţa-mi trecătoare
Când trecut prin focul disperării , naufragiind pe apa grijilor lumeşti
Stupefiat , privind in mine , îndată zăritu-Te-am eu cu ardoare
Si am întrebat atuncea „-Măicuţă Sfânta , mă iubeşti …?”

Atunci iubirea Ta nespusă care ca un foc mistuitor de patimi
Ma alina in suflet , m-a mângâiat blajin pentru întâia oară
Starpind haotic univers de durere izvorîtă din gresite datini
Si păgâne gânduri ce aveau mereu menirea sa ma doară .

Cuvântul meu e rece sa redea căldura slavei Tale
Lumina mea e mică si săracă când este sa arate lina Ta lumină
Ma simt neputincios cu totul in a-ti descrie cuviincioase osanale
Dar vreau cerşind mereu Maicuta Sfânta ….
Iubirea Ta Divina…!!!

Ochii Căprui

Fotografie: Poate în viaţă este uneori mai bine să taci ,chiar dacă ai un cuvânt important de spus.Trebuie să ai simţul momentului când trebuie adresat cuvântul,altfel ce ai construit cu multă trudă ,dărâmi într-o clipită ,fără să îţi dai seama de ce eşti vinovat,deşi doar nu ai făcut altceva decât să spui un adevăr.Da,dar nu l-ai spus când a trebuit cu adevărat ,ci atunci când ai considerat tu că trebuie.De aceasta adevărul tău nu a zidit,nu a prins,ci a dărâmat,a deranjat.Aceasta este diferenţa !Modul,gândul ,atitudinea şi momentul pe care le ai in clipa când adresezi un cuvânt cuiva,mai ales drag,sunt cheile sigure ale unui om care ştie să descuie lacătele multor inimi .De aceea cuvântul sfinţilor prindea la toate inimile,mai puţin la cele care nu aveau lacăte .Minunat ar fi să putem stăpîni nu numai arta cuvântului,ci îndeosebi taina lui.Încă un motiv în plus să ne smerim ,să ne recunoaştem neputinţa ,să cerem ca nu noi să trăim în Hristos,ci Hristos să trăiască în noi.Astfel vom şti să folosim cuvinte cu desăvârşire .Până atunci,e bună tăcerea .

Un comentariu la “Sentiment

  1. Aliosa spune:

    Pentru minunatia din prezenta fotografie,
    de o iubesti si de o venerezi
    te invit cu drag si bucurie
    impartial sa comentezi
    sau chiar sa adresezi
    doar un cuvant in slava lui ,
    COPILULUI ,
    de Ziua Lui ( 01 iunie ) !!! 🙂 🙂 🙂
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/05/30/
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

