Doamne , oare cu acesta ce va mai fi ?

Au fost de multe ori în viaţa mea , suflete drag , oameni care m-au părăsit şi vor mai fi cu siguranţă . Mult timp am stat punându-mi întrebări în legătură cu greşelile mele faţă de ei . La unele întrebări am găsit răspunsul , la unele probabil doar Dumnezeu e singurul care poate să mi le dea . O vreme m-am rugat din sufletul meu ca aceşti oameni , care fac parte din mine , să se întoarcă în viaţă mea . Mult timp mi-a trebuit să înţeleg că această rugăciune nu îmi este de folos , ci îmi adânceşte durerea şi mă face să trăiesc în trecut . Da , foarte mult timp . Când mi s-a descoperit această , L-am rugat pe Dumnezeu , în legătură cu oamenii care m-au părăsit fără vreun motiv anume , să îi facă stabili în relaţiile cu alţii ca mine , iar înainte de toate sinceri . Dar nici această rugăciune nu era spre folosul meu pentru că indirect îi judecam pe acei oameni . Rana mea se adâncea . Şi atunci am hotărât să nu mai caut răspunsuri . L-am rugat pe Dumnezeu atât ; să mă ajute să îi fiu aproape . Cred că după atâtea întâlniri pline de entuziasm şi despărţiri dureroase , singurul lucru care mi-a rămas , de fapt nu mi-a rămas , ci a fost dintotdeauna , este credinţa în Dumnezeu . Am neglijat lucrul acesta , punându-mi nădejdea în oameni . Astfel , Dumnezeu mi i-a luat , ca să învăţ înainte de toate să privesc spre El întâi , după aceea spre oameni . Greu am înţeles lucrul acesta , dar odată înţeles , am simţit că am renăscut . De atunci , cine intră în viaţa mea intră cu bucurie . Cine vrea să plece , nu îl ţin lângă mine şi nici măcar nu mai întreb de ce , ci doar mă sârguiesc să îi păstrez amintirea lui în inima mea , a tuturor lucrurilor bune ce le-am învăţat de la dansul . Cine vrea să rămână în viaţă mea , nu îi cer mare lucru , decât să fie sincer cu Dumnezeu şi cu el însuşi . Astfel am siguranţa că acel om nu va lua în viaţa lui hotărâri pripite sau la nervi . Nu sunt nici măcar un om , suflete drag , dar încerc să fiu conştient de ceea ce sunt acum şi ce ar trebui să fac , ca să fiu ce trebuie . În neputinţa mea de-a fi om , Dumnezeu îmi vindecă rănile , îmi smereste cugetul , îmi înalta inima şi îmi adună mintea . Sunt foarte bucuros când cineva îmi deschide uşa inimii . Consider că a intrat Dumnezeu pe poartă ei . Nu mai miră faptul că un om drag mie alege să mă părăsească din cine ştie ce motiv . E alegerea lui şi trebuie respectată . Durerea plecării rămâne , dar bucuria momentului astupă aproape toate rănile . Din toţi … a rămas Dumnezeu cu mine , ca să ne bucurăm împreună de prezent . L-am privit şi Îl privesc în icoană , strîngîndu-L la piept . Când mai văd un nou venit , atunci Îl întreb sfios ; Doamne , oare cu acesta ce va mai fi ? Mă va răni sau mă va vindeca ? Dar mă izbesc de surâsul blajin al Mântuitorului şi spun cu voce tare în adâncurile sufletului meu ; nu contează ce va fi , Tu să fii cu mine ! Asta contează ! Pentru dragostea Ta , voi răbda totul , Doamne al meu ….

Ochii Caprui

Fotografie: Au fost de multe ori în viaţă mea ,suflete drag,oameni care m-au părăsit şi vor mai fi cu siguranţă .Mult timp am stat punându-mi întrebări în legătură cu greşelile mele faţă de ei.La unele întrebări am găsit răspunsul ,la unele probabil doar Dumnezeu e singurul care poate să mi le dea. O vreme m-am rugat din sufletul meu că aceşti oameni ,care fac parte din mine ,să se întoarcă în viaţă mea.Mult timp mi-a trebuit să înţeleg că această rugăciune nu îmi este de folos,ci îmi adânceşte durerea şi mă face să trăiesc în trecut.Da,foarte mult timp.Când mi s-a descoperit această ,L-am rugat pe Dumnezeu ,în legătură cu oamenii care m-au părăsit fără vreun motiv anume,să îi facă stabili în relaţiile cu alţii că mine,iar înainte de toate sinceri. Dar nici această rugăciune nu era spre folosul meu pentru că indirect îi judecăm pe acei oameni.Rana mea se adâncea .Şi atunci am hotărât să nu mai caut răspunsuri . L-am rugat pe Dumnezeu atât ;să mă ajute să îi fiu aproape.Cred că după atâtea întâlniri pline de entuziasm şi despărţiri dureroase ,singurul lucru care mi-a rămas ,de fapt nu mi-a rămas ,ci a fost dintotdeauna ,este credinţă în Dumnezeu .Am neglijat lucrul acesta ,punându-mi nădejdea în oameni.Astfel ,Dumnezeu mi i-a luat,că să învăţ înainte de toate să privesc spre El întâi ,după aceea spre oameni.Greu am înţeles lucrul acesta,dar odată înţeles,am simţit că am renăscut .De atunci ,cine intră în viaţă mea intră cu bucurie.Cine vrea să plece,nu îl ţin lângă mine şi nici măcar nu mai întreb de ce ,ci doar mă sârguiesc să îi păstrez amintirea lui în inima mea,a tuturor lucrurilor bune ce le-am învăţat de la dansul. Cine vrea să rămână în viaţă mea ,nu îi cer mare lucru ,decât să fie sincer cu Dumnezeu şi cu el însuşi .Astfel am siguranţă că acel om nu va lua în viaţă lui hotărâri pripite sau la nervi. Nu sunt nici măcar un om ,suflete drag ,dar încerc să fiu conştient de ceea ce sunt acum şi ce ar trebui să fac ,că să fiu ce trebuie.În neputinţă mea de-a fi om ,Dumnezeu îmi vindecă rănile ,îmi smereste cugetul,îmi înalta inima şi îmi adună mintea. Sunt foarte bucuros când cineva îmi deschide uşa inimii.Consider că a intrat Dumnezeu pe poartă ei. Nu mai miră faptul că un om drag mie alege să mă părăsească din cine ştie ce motiv.E alegerea lui şi trebuie respectată .Durerea plecării rămâne ,dar bucuria momentului astupă aproape toate rănile .Din toţi ...a rămas Dumnezeu cu mine ,că să ne bucurăm împreună de prezent. L-am privit şi Îl privesc în icoană ,strîngîndu-L la piept .Când. mai văd un nou venit,atunci Îl întreb sfios ;Doamne ,oare cu acesta ce va mai fi ?Mă va răni sau mă va vindecă ? Dar mă izbesc de surâsul blajin al Mântuitorului şi spun cu voce tare în adâncurile sufletului meu ;nu contează ce va fi,Tu să fii cu mine !Asta contează !Pentru dragostea Ta,voi răbda totul ,Doamne al meu ....</p>
<p>Ochii Caprui

2 comentarii la “Doamne , oare cu acesta ce va mai fi ?

  1. evelics spune:

    Daca imi permiteti un mic comentariu,ca de obicei va fi de factura laica.Dupa parerea mea si din experienta mea,oricat ar fi de dureros,atunci cand oameni dragi vor sa plece,daca ii iubesti cu adevarat ii lasi sa plece si poate ca este bine sa nu te intrebi dece.Pe cat de simple par relatiile interumane,pe atat de complicate sunt in realitate si cred ca niciodata nu le stapanim toate aspectele.Atat cat ne lasa Dumnezeu libertate,suntem liberi si propriii nostri stapani si nimeni nu are dreptul sa aduca atingere acestui fapt,nici macar in numele iubirii pe care ne-o poarta.Va multumesc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

