Primavara dulce

În ritm de vals , paşi leneşi de vânt îndrăgostit de primăvara ce tocmai a apărut , mângâie cerul rătăcit în gândurile sale .
Mă trezesc la viaţă după atâta prezentă absenţă din realitatea unora …. şi , din nou , mă simt rănit de iubirea Celui Răstignit , iubire care se simte în aer.
Câtă bunătate si rază de speranţă îmi inspiră concertul naturii… câtă gingăşie si nobleţe sufletească îmi inspiră privirea senină , fără teamă , îndreptată spre soare a mugurilor de copaci …. câtă recunoştinţă ar trebui să am pentru minunile naturii pe care mi le oferi Hristoase .. !!!
Văd , admir, şi parcă nu mă satur… de atâta frumuseţe pe gratis… mă frec la ochi , crezând că visez , dar e ireal de real ..
Oare de ce nu am acesti ochi tot timpul pentru Tine…. ?
Durerea răspunsului îmi aminteşte ce sunt cu adevărat ; un pumn de tină răzvrătită , nemulţumit de el însuşi …
Şi totuşi … de ce mă iubeşti aşa de mult Hristoase …?   Inima mea nu poate a înţelege ..

Fotografie: Primăvară dulce...

         În ritm de vals,paşi leneşi de vânt îndrăgostit de primăvara ce tocmai a apărut,mângâie cerul rătăcit în gândurile sale.
         Mă trezesc la viaţă după atâta prezentă absenţă din realitatea unora ....şi ,din nou,mă simt rănit de iubirea Celui Răstignit ,iubire care se simte în aer.
     Câtă bunătate si rază de speranţă îmi inspiră concertul naturii...câtă gingăşie si nobleţe sufletească îmi inspiră privirea senină ,fără teamă,îndreptată spre soare a mugurilor de copaci ....câtă recunoştinţă ar trebui să am pentru minunile naturii pe care mi le oferi Hristoase ..!!!
        Văd ,admir,şi parcă nu mă satur...de atâta frumuseţe pe gratis...mă frec la ochi,crezând că visez,dar e ireal de real..
     Oare de ce nu am acesti ochi tot timpul pentru Tine....?
     Durerea răspunsului îmi aminteşte ce sunt cu adevărat ;un pumn de tină răzvrătită,nemulţumit de el însuşi ...
     Şi totuşi ...de ce mă iubeşti aşa de mult Hristoase ...?Inima mea nu poate a înţelege ...

                   Ochii Căprui

Lasă un răspuns

