Invitatie

În ochii-ți blânzi de atâta cerească bunătate revărsată                                                               În feerice sclipiri molipsitoare ce răspândesc o caldă bucurie                                                     Mă pierd mereu cu drag , Iisuse al meu preadulce .                                                                   Tăcut și temător să nu pierd bucuria existenței Tale pentru mine ,

Cufundatu-m-am în Dumnezeiasca Ta icoană adânc de lin
Și totodată
Mi Te-am răpit din Cerul ei divin în sufletu-mi nesăţios
De dorul Tău nespus , Iisuse al meu preadulce .

Din lacrimi scurse din diamantul pocăinţei mele reci ,
Înfierbântate-n focul amintirii Tale scumpe ,
Ți-am așternut covor de gânduri îngerești cuprinse de sfială sfântă .
Și aștept cu drag să îmi poposești
Din astă clipă trecătoare
Odată pentru totdeauna, Iisuse al meu preadulce .

Eu , chip de lut cu suflet cald
Ca-n fiecare dimineață tandră ce se grăbește-n ciripit de păsărele                                             S-ajungă o emoționantă și temeinică sclipire
A unui veac cu dublă realitate
Ți-arunc acum dintru adâncuri de suflet răscolit
O implorare sfântă ;
Te vreau la mine-n suflet , Iisuse al meu preadulce                                                                  Sa-l stăpânești în veac cu bucurie                                                                                                     Să îți slujesc la dreapta-Ți de Împărat al Slavei , necontenit Acum și în dulcea Ta eternitate  Amin .

Ochii Caprui

Fotografie: Invitatie 

 În ochii-ți blânzi de atâta cerească bunătate revărsată
 În feerice sclipiri molipsitoare ce răspândesc o caldă bucurie
 Mă pierd mereu cu drag,Iisuse al meu preadulce.

 Tăcut și temător să nu pierd bucuria existenței Tale pentru mine, 
Cufundatu-m-am în Dumnezeiasca Ta icoană adânc de lin 
Și totodată 
Mi Te-am răpit din Cerul ei divin în sufletu-mi nesăţios 
De dorul Tău nespus ,Iisuse al meu preadulce.

 Din lacrimi scurse din diamantul pocăinţei mele reci, 
Înfierbântate-n focul amintirii Tale scumpe, 
Ți-am așternut covor de gânduri îngerești cuprinse de sfială sfântă.
 Și aștept cu drag să îmi poposești 
Din astă clipă trecătoare 
Odată pentru totdeauna, Iisuse al meu preadulce.

 Eu,chip de lut cu suflet cald 
Ca-n fiecare dimineață tandră ce se grăbește-n ciripit de păsărele S-ajungă o emoționantă și temeinică sclipire 
A unui veac cu dublă realitate 
Ți-arunc acum dintru adâncuri de suflet răscolit
 O implorare sfântă; 
Te vreau la mine-n suflet ,Iisuse al meu preadulce 

Sa-l stăpânești în veac cu bucurie Să îți slujesc la dreapta-Ți de Împărat al Slavei ,necontenit Acum și în dulcea Ta eternitate Amin.

Ochii Caprui

Un comentariu la “Invitatie

Lasă un răspuns

