Cuvinte din sufletul meu naiv

Am stat mult timp năucit de situație și mi-am pus următoarea întrebare ; oare de ce oamenii care totuși au ceva bun în ei , ceva remarcabil , intră când nu te aștepți în viața ta și pleacă fără să te anunțe…? Din păcate , aici sunt limitat și nu pot gândi la vreun răspuns exact , oricâte circumstanțe atenuante ar debita creierul inimii mele naive pentru fiecare dintre aceștia . Poate sunt de modă veche , dar ceea ce fac aici pe pagina mea , o fac din suflet pentru suflet și ca atare , vrând nevrând m-am atașat de mulți oameni minunați de pe aici . Oamenii vin și pleacă din viața fiecăruia dintre noi , ne împărtășesc sentimente de ale lor , trăiri extraordinare , rămâne cine nu te gândești și pleacă cine nu te aștepți . Numai că pleacă cu o bucată de inimă naivă de a ta .. asta e totul ! Nu consider că sufăr de lipsă de afecțiune și acum fac cine știe ce criză de personalitate sau isterie , dar mi-aş fi dorit niște răspunsuri , atât . I-am spus vieții să nu mă mai ia prin surprindere de atâtea ori și ea ,  mi-a repetat că trebuie să mă maturizez fără prea multe întrebări , dar de ce să nu recunosc , la urma urmei sunt om și eu….
Așa că mă voi ruga și pentru cei ce sunt , și pentru cei ce au fost….
Normal este , cred eu , pentru că sunt multe feluri de caractere , să fie și oameni cărora nu le place ce spun sau ce scriu . Dar acest lucru este prea puțin important pentru mine , pentru că sufletul meu are rezonanță cu fiecare dintre ei , mai puțin cu aceia care nu vor să aibă tangență cu Dumnezeu . Dar eu respect opinia fiecăruia și dacă greșesc , aștept să fiu îndreptat ….Eu nu șterg comentariile nimănui să știți , pentru că fiecare om din cuvântul său scris se va îndrepta sau se va judeca….Nu sunt trist deloc , ci doar mirat de oamenii frumoși care dispar . E dreptul fiecăruia . Poate într-una din zilele cu soare voi înțelege pe deplin , dar acum mă declar neputincios . Suflete drag , dacă ai de gând să nu mai fii pe aici , din respect pentru cei pe care i-a îndrăgit , lasă o postare în care să spui acest lucru , iar dacă totuși ai de gând să pleci , fii stabil în ceea ce gândești și faci în legătură cu pagina ta . Consider că timpul tău petrecut cu oamenii dragi , e și timpul lor petrecut cu tine . Deci , fără să vrei….datorezi o explicație cât de mică acolo . Dar e alegerea ta și o respect cu aceeași dragoste prin care ți-am împărtășit nu numai o dată , cuvinte din sufletul meu naiv…
Cu drag….!!!
Ochii Caprui

5 comentarii la “Cuvinte din sufletul meu naiv

  1. samewhiteblue spune:

    Mulți oameni și clipe ne pleacă, dar și Dumnezeu e ,,singur”, și noi suntem ,,singuri” cu el, iar asta e frumos și e îndestulător, nu-i așa? O zi edenică!

    Apreciază

    • Dumnezeu nu e singur pentru ca El e plinatatea iubirii ,iar iubirea niciodată nu e singura .
      Oamenii singuri sunt cei care cauta dinadins sa se izoleze de Dumnezeu si de faptele Lui.
      Iar când oamenii te „părăsesc”(impropiu zis te părăsesc ,pentru ca odata ce intră un om in suflet,nu mai pleaca,traieste prin insasi amintirea lui)atunci Dumnezeu te cheama la El…

      Apreciază

      • samewhiteblue spune:

        Am pus singur între ,, “….

        Apreciază

      • Stiu suflete drag…dar nu raspuns neaparat pentru tine raspunsul….pentru alţii care au alte interpretari .Eu stiu foarte bine ce ai vrut sa imi spui si iti multumesc din suflet pentru alinare ….Raman dator cu o rugăciune pentru tine.O zi binecuvântată ,suflete drag !

        Apreciază

      • samewhiteblue spune:

        Am înțeles, îmi cer scuze, credeam că mi-ai spus exclusiv mie. Nu trebuie să-mi mulțumești Ochi Căprui și nici nu-mi rămâi dator, nu vreau să vezi asta ca pe o datorie, dacă te vei simți mai bine, pentru mine e cea mai mare mulțumire. Să fii bine, te rog. Și ziua aceasta binecuvântată o meriți tu! Ca toate zilele ce le trăiești! Zâmbește, căci trăiești pentru cineva, iar El ,,trăiește” la rândul Său și pentru tine. Numai bine, cu drag pentru un alt suflet drag!

        Apreciază

Lasă un răspuns

