Astept acum cu nerăbdare

Astept acum cu nerăbdare

Zumzete de bucurie caldă rătăcită-n fulgi de nea, uşor străbat ale inimii urechi
Râs de soare şugubăţ tainic se aude-n astă clipă-n văzduhul gol şi singuratec
Mintea mea sfios se scaldă-n ambulante lucruri noi travestite-n lucruri vechi
Inima mi-o ia la goană de atât alai de frumuseţe revărsat în sufletu-mi molatec.
Vistieria-mi de cuvinte dulci la adresa-Ţi cea înaltă ,s-a golit pe neaşteptate
Văzându-mi neputinţa de a spune, bucuria mea din suflet, în cuvinte seci ,greoaie
Dăruită mie-n dar Hristoase ,Tu fiind îmbelşugat izvor nemărginit de bunătate
Te slăvesc cu gându-mi sincer dintr-o inimă pătată de iubirea-Ţi cea din stropii cei de ploaie.
Te aştept în prag de seară,mă trezesc cu Tine fermecat în gând în zori de zi
Iar în miez de albă noapte buzele-mi rostesc şoapte dulci de rugăciune Dimineaţa sufletul mi-e larg deschis,Te aşteaptă ca din clipă-n clipă Tu să vii
Bucuros să Te aşezi odihnindu-te în el,curăţindu-mă îndată de orice-ntinăciune.
Şi toată ziulica prizonier de vază Te-aş ţine în temniţa-mi de inimă săracă
Flămînd sunt eu de Tine Doamne şi azi,şi ieri,şi mâine,şi-n orice trecătoare clipă
Aştept acum cu nerăbdare ceasul venirii Tale-n prag de seară ,odată să se facă
Şi orice vuiet straşnic în inima mea ,potop,furtună de-ar fi,de Tine nu voi să fac risipă ….

Ochii Căprui

Fotografie: Astept acum cu nerăbdare 

Zumzete de bucurie caldă rătăcită-n fulgi de nea, uşor străbat ale inimii urechi 
Râs de soare şugubăţ tainic se aude-n astă clipă-n văzduhul gol şi singuratec
Mintea mea sfios se scaldă-n ambulante lucruri noi travestite-n lucruri vechi
Inima mi-o ia la goană de atât alai de frumuseţe revărsat în sufletu-mi molatec.
Vistieria-mi de cuvinte dulci la adresa-Ţi cea înaltă ,s-a golit pe neaşteptate 
Văzându-mi neputinţa de a spune, bucuria mea din suflet, în cuvinte seci ,greoaie
Dăruită mie-n dar Hristoase ,Tu fiind îmbelşugat izvor nemărginit de bunătate
Te slăvesc cu gându-mi sincer dintr-o inimă pătată de iubirea-Ţi cea din stropii cei de ploaie.
Te aştept în prag de seară,mă trezesc cu Tine fermecat în gând în zori de zi
Iar în miez de albă noapte buzele-mi rostesc şoapte dulci de rugăciune Dimineaţa sufletul mi-e larg deschis,Te aşteaptă ca din clipă-n clipă Tu să vii
Bucuros să Te aşezi odihnindu-te în el,curăţindu-mă îndată de orice-ntinăciune.
Şi toată ziulica prizonier de vază Te-aş ţine în temniţa-mi de inimă săracă 
Flămînd sunt eu de Tine Doamne şi azi,şi ieri,şi mâine,şi-n orice trecătoare clipă
Aştept acum cu nerăbdare ceasul venirii Tale-n prag de seară ,odată să se facă
Şi orice vuiet straşnic în inima mea ,potop,furtună de-ar fi,de Tine nu voi să fac risipă ....

              Ochii Căprui

Un comentariu la “Astept acum cu nerăbdare

  1. adorcristy spune:

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Apreciază

Lasă un răspuns

