Despre lumina

In noaptea vieţii mele am alergat întotdeauna dupa farurile a căror lumină mi-au mângâiat obrajii sufletului , întocmai ca un dar imens al Celui Preaînalt .

Lumina aceasta a lor mi-a educat în mod delicat pleoapele sufletului , învăţându-le când să viseze sau când sa fie atente la realitate .

Cerşind Lumina din sufletele altora , Dumnezeu mi-a dăruit o torţă plăpândă , dar vie şi orbitoare ca incandescenta unui fulger . Aceasta e credinţa .

Ceilalţi , văzând-o , mi-au dăruit din lumina lor si s-au străduit sa ma învete cum sa o tin aprinsa . Faţa de cum arde lumina lor , a mea se poticneste deseori de aerul rece al realităţii… dar amintirea vie a celor care m-au povătuit cu drag , a celor care si-au jertfit clipe de linişte si sanatate din viaţa lor pentru rostul meu… a reaprins lumina in sufletul meu cu forte noi , din ce in ce mai puternice .

Fiecare din cei ce m-au povătuit , traieste îndeosebi in adâncurile sufletului meu , închişi acolo de recunoştinţa-mi vesnică .  Si astăzi , soaptele lor îmi educă sufletul copilăros în felul în care numai mama stie sa o faca faţa de copilul sau .

Eu încerc sa port din lumina lor mai departe .
Cine vrea din lumina lor …?
Hristos are torţe pentru fiecare ….

Ochii Caprui

Fotografie: Despre Lumină

    In noaptea vieţii mele ,am alergat întotdeauna dupa farurile a căror lumină mi-au mângâiat obrajii sufletului,întocmai ca un dar imens al Celui Preaînalt.

     Lumina aceasta a lor mi-a educat în mod delicat pleoapele sufletului,învăţându-le când să viseze sau când sa fie atente la realitate.

   Cerşind Lumina din sufletele altora,Dumnezeu mi-a dăruit o torţă plăpândă,dar vie şi orbitoare ca incandescenta unui fulger.Aceasta e credinţa.

    Ceilalţi ,văzând-o,mi-au dăruit din lumina lor si s-au străduit sa ma învete cum sa o tin aprinsa .Faţa de cum arde lumina lor,a mea se poticneste deseori de aerul rece al realităţii...dar amintirea vie a celor care m-au povătuit cu drag,a celor care si-au jertfit clipe de linişte si sanatate din viaţa lor pentru rostul meu...
a reaprins lumina in sufletul meu cu forte noi,din ce in ce mai puternice.

     Fiecare din cei ce m-au povătuit ,traieste îndeosebi in adâncurile sufletului meu,închişi acolo de recunoştinţa-mi vesnică.Si astăzi ,soaptele lor îmi educă sufletul copilăros în felul în care numai mama stie sa o faca faţa de copilul sau.

   Eu încerc sa port din lumina lor mai departe.
 Cine vrea din lumina lor ...?
 Hristos are torţe pentru fiecare ....

                      Ochii Căprui

Lasă un răspuns

