Dorul de El

Câteodată îmi este foarte dor de Cer , de stările neasemuit de frumoase care îmi sunt provocate de gândul la El . Probabil fiecare om conștient de valoarea sufletului său simte din toate adâncurile că acolo , în Cer , este acasă . Cu toate că viața îți oferă o paletă de situații , în care suferința ca și bucuria îţi farmecă cu miasma lor unică simțurile sufletești , totuși dorul de Cer , de Cel care tronează pe el , de Maica Acestuia , de Sfinții care se bucură de slava Domnului , e predominant uneori . Dacă nu ar fi acesta nu mi-aş fi dat niciodată seama cât de trecătoare este viața mea și cât de deșarte sunt unele lucruri . Mă uit cu nostalgie la scrierile mele , la bucățile de suflet concretizate în grabă pe foaia plictisită de nemulțumirile mele spontane . Nu știu dacă cel de pe foaie e același cu acela care scrie . Dar știu că în sufletul amândorura este Hristos care provoacă dorul de El , de Cer , de Maica Lui , de Sfinții Lui….
Îmi este dor de oamenii care m-au învățat prin dezvăluirea tainelor din inima lor adâncurile credinței . Când ei au plecat acolo Sus , mi-au lăsat moștenirea frumoasa sarcină de a transmite mai departe mirajul credinței . Nu voi putea obliga pe nimeni niciodată să simtă sau să creadă ce cred eu , dar mă voi strădui să îmi duc sarcina la capăt , împărtășind cu bucurie nostalgică , stările sufletești ale unui om simplu în credință . Iar când mă copleșește dorul de Cer , privesc către Hristos cu speranța că mă va primi acolo , la El , judecându-mă după mila Sa . Dorul pentru mine este o stare de exaltare lăuntrică , de frământare sufletească deosebită , de dorință asiduă de Cel pe Care îl iubești cu adevărat . Când neajunsurile vieții îmi vor râde în nas , dorul de Cer îmi va da aripile necesare să merg netulburat pe calea pe care mi-au arătat-o , cu prețul atâtor sacrificii mari , oameni extraordinari . Voi iubi frumosul din alții înfruntând urâtul din mine cu orice preț . Mă voi pierde conștient pe culmile visării la calea ce duce spre Cer , chiar dacă inima mea va suspina surprinsă de ambiguul realității . Poate sunt mulți ca mine care își marchează tristețile vieții cu câte o bucurie pe care și-o îngăduie visând , fiindu-le dor de Cer . Eu îmi voi duce visul la capăt …..la capătul dorului . Așa să îmi ajute Bunul Dumnezeu !!! Amin

Ps : Dor fără visare nu există suflete dragi, iar visul devine realitate dacă îți dorești cu adevărat ceva bun în viața aceasta plină de minute fumegânde .

Ochii Caprui

Fotografie: Câteodată îmi este foarte dor de Cer, de stările neasemuit de frumoase care îmi sunt provocate de gândul la El. Probabil fiecare om conștient de valoarea sufletului său simte din toate adâncurile că acolo, în Cer , este acasă. Cu toate că viața îți oferă o paletă de situații , în care suferința ca și bucuria  îţi farmecă cu miasma lor unică simțurile sufletești, totuși dorul de Cer, de Cel care tronează pe el, de Maica Acestuia, de Sfinții care se bucură de slava Domnului, e predominant uneori. Dacă nu ar fi acesta nu mi-aş fi dat niciodată seama cât de trecătoare este viața mea și  cât de deșarte sunt unele lucruri. Mă uit cu nostalgie la scrierile mele , la bucățile de suflet concretizate în grabă pe foaia plictisită de nemulțumirile mele spontane. Nu știu dacă cel de pe foaie e același cu acela care scrie. Dar știu că în sufletul amândorura este Hristos care provoacă dorul de El, de Cer, de Maica Lui, de Sfinții Lui....
      Îmi este dor de oamenii care m-au învățat prin dezvăluirea tainelor din inima lor adâncurile credinței. Când ei au plecat acolo Sus, mi-au lăsat moștenirea frumoasa sarcină de a transmite mai departe mirajul credinței.  Nu voi putea obliga pe nimeni niciodată să simtă sau să creadă ce cred eu, dar mă voi strădui să îmi duc sarcina la capăt , împărtășind cu bucurie nostalgică , stările sufletești ale unui om simplu în credință. Iar când mă copleșește dorul de Cer , privesc către Hristos cu speranța că mă va primi acolo, la El, judecându-mă după mila Sa. Dorul pentru mine este o stare de exaltare lăuntrică , de frământare sufletească deosebită, de dorință asiduă de Cel pe Care îl iubești cu adevărat. Când neajunsurile vieții îmi vor râde în nas, dorul de Cer îmi va da aripile necesare să merg netulburat pe calea pe care mi-au arătat-o , cu prețul atâtor sacrificii mari , oameni extraordinari. Voi iubi frumosul din alții înfruntând urâtul din mine cu orice preț. Mă voi pierde conștient pe culmile visării la calea ce duce spre Cer, chiar dacă inima mea va suspina surprinsă de ambiguul realității.  Poate sunt mulți ca mine care își marchează tristețile vieții cu câte o bucurie pe care și-o îngăduie visând , fiindu-le dor de Cer.  Eu îmi voi duce visul la capăt .....la capătul dorului. Așa să îmi ajute Bunul Dumnezeu !!! Amin

          Ps: Dor fără visare nu există suflete dragi, iar visul devine realitate dacă îți dorești cu adevărat ceva bun în viața aceasta plină de minute fumegânde. 

         Ochii Caprui

4 comentarii la “Dorul de El

  1. Inca o data mi-am amintit cat suntem de mici , cat suntem de goliti , cat de putin stim noi oamenii sa daruim . Credinta in Domnul si nadejdea indreptata catre El este tot ce avem mai scump . Ne pierdem mai mereu printre randuri uitand esentialul . Nu suntem perfecti intr-adevar , insa nu suntem nici atat de imperfecti incat sa ne pietrificam inimile . Da . Totul este trecator , toate vor trece oricum ar fi ele , doar Dumnezeu ramane vesnic si neschimbat . Si chiar si acest dor de Creator vine tot de la EL . Buna sa avem inima ! Multe multumiri si sa auzim doar de bine .

    Apreciat de 1 persoană

  2. adorcristy spune:

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Apreciază

  3. Ileana spune:

    Buna dimineata! Frumoase cuvinte ce merg la suflet! Duminica Binecuvantata! ❤

    Apreciază

  4. Ileana spune:

    Noapte buna prieteni! Somn usor si vise dulci, si zambeste cand te culci
    Ne auzim maine, o seara cat mai frumoasa si linistita!
    http://i712.photobucket.com/albums/ww128/ileana_035/trista/eaehp1dh9sq_zpsfdbbc1ae.gif
    http://i712.photobucket.com/albums/ww128/ileana_035/trista/y475ah4pacs_zps9782ce37.gif

    Apreciază

Lasă un răspuns

