Dumnezeu sa va binecuvanteze dragii mei !

Oamenilor dragi mie am observat ca au o teamă in sufletul lor ; teama de necunoscut !
Nu stiu cine sunt iar asta ii frământă . Eu consider ca nu este important cine sunt , atâta timp cât am curajul de a spune lucrurilor pe nume sau de a impartasi trăiri , sau a descoperi sentimente . Sentimente ce au stat in gazdă la multe inimi omeneşti . Important este ce sunt pentru voi . O farama sau o amintire din sufletul vostru . Cât despre cine sunt , nu va pierdeti vremea in zadar sa aflaţi , dragii mei ! Nu are rost . Pot fi vecinul stresat din faţa uşii , colegul de muncă agitat de la serviciu , patronul vostru de la firmă deghizat sau alte n* variante pe care nu le puteţi verifica . Sau pot fi un cunoscător al omului ce doreşte sa ajute pe fiecare in parte si la rândul lui sa învete de la fiecare . Voi alegeţi ce sunt pentru voi . De voi depinde . Acum două luni , când mi-am creat contul , nu stiam ce nume sa ii pun anonimatului meu . Ma gândeam la un nume cât se poate de banal si nu il gaseam . Deodată ; o străfulgerare a minţii . Ochii Căprui . Nume cât se poate de banal si nesemnificativ . Nu m-as fi gandit niciodată  ca in două luni voi avea peste o sută de prieteni . Departe de mine gândul acesta . Oricum… eram si sunt iritat peste măsura de mizeriile afişate pe acest site . Am considerat dintotdeauna ca omul din voi merită ceva mai bun . Si am început sa postez pilde sau poezii , zic eu frumoase . Din dorinţa de a oferi ceva frumos , nu de a atrage privirile . Cu timpul am inceput sa studiez profilul fiecaruia dintre veniti….eram curios ce fel de oameni primesc pe pagina mea . Oameni frumosi zic eu , suflete deosebite . Ce se aseamănă se adună . Se pare ca aici s-a potrivit de minune această zicală populară . Am descoperit multe minti luminate , inimi smerite si multe feluri de gândire . Lucruri noi pentru mine . Cu unii dintre voi am vorbit , cu alţii nu . Dar vine rândul la fiecare . Sa nu ma intelegeti greşit dar , nu pun pe nimeni sa isi deschidă sufletul faţa de mine . E alegerea fiecaruia . Eu împărtăsesc trăirile mele , amintiri , memorii , sentimente ….nu din dorinţa de a ma afirma sau a vorbi despre mine . Nu.. in niciun caz nu de asta ! Oamenii duhovnicesti nu vorbesc despre ei însuşi . Nu e corect . Tocmai de aceea stau in anonimat si aşa voi rămâne . Important este ceea ce vreau sa va transmit , nu cine sau ce sunt in realitate . Atâta timp cât lucrurile pe care vi le spun sunt frumoase si pline de invatatura ….consider ca nu sunt un pericol pentru nimeni . Dacă sunt unii care consideră ca ii incurc …ii rog frumos sa ma steargă din lista lor . Nu ma supar . E dreptul lor . Oricum fiecare dintre voi poarta in sine un univers extraordinar si reprezintă o minune pentru mine . Nu ma uit câte like-uri sunt sau câte comentarii . Ma interesează in mod deosebit cine a dat like si ce a comentat . Asta ca sa ma pot raporta la gândirea fiecăruia dintre voi , sa pot studia .” M-am făcut tuturor toate , ca sa ii pot castiga in Hristos „spune sf apostol Pavel . Acesta este secretul comunicarii , al elementului comun . A impartasi durerea , bucuria si toate sentimentele cu celălalt suflet si a face sa rezoneze ce este in inima ta cu ce este in inima lui  Iertare tuturor pe care i-am deranjat . Am simţit nevoia de a răspunde temerii de necunoscut . Dumnezeu sa va binecuvinteze dragii mei !

Ochii Căprui

 

Fotografie: Post uşor cu mult folos si primavara dulce-n suflet sa aveţi dragii mei !</p>
<p>                Ochii Căprui

8 comentarii la “Dumnezeu sa va binecuvanteze dragii mei !

  1. Ileana spune:

    Buna ziua! Adevarat, cine se seamana se aduna, insa uneori mai lasa de dorit toate astea. Eu va citesc cu mare drag, am ce invata din tot ceea ce scrieti aici. Va multumesc, multumesc Lui Dumnezeu ca exista oamenii ce stiu sa faca diferenta intre rau si bine. O zi frumoasa! 🙂

    Apreciază

  2. amymohorea spune:

    Domnu sa te binecuvinteze!….sunt pers. care ajung aici impinsi de Duhul cel sfint, pt ca in tot ce scrii poate ajuta in diferite prob. ca cel cazut,pierdut si fara putere sa se ridice…una din acele per am fost eu.CAIND LACRIMA CURGE tu mereu o stergi si o adpaostesti….CIND SUFLETUL E DISTRUS tu aduci mincare de imbarbatare…CIND CAUT RASPUNSURI Domnu te foloseste ca un sol si aduci rapsunsurile dorite….de ai stii cit esti de iubita si binecuvintata prin tot ceea ce faci, cite suflete ajuti,le ridici si le hranesti!!!!!….asi scrie multe, asi spune multe dar stiu ca astea nu au locul lor, ci sa lasam sufletul deschis inima sa primeasca si sa inteleaga cine suntem, pt ce suntem…..O zi binecuvintata iti doresc ochi caprui

    Apreciază

    • Și pe tine sa te binecuvânteze suflete drag. ….! Ochii Caprui este un anonim….nu o anonima….Dar tot un suflet ca și tine. …

      Apreciază

      • amymohorea spune:

        Important ca esti un suflet ca si mine….si ca multumire la tot ce aduci in inima mea trimit prin ingerul Domnului o imbratisare frateasca…cuvintele mele sunt putine, nu pot aduce tot ceea ce simt dar stiu ca e Cineva care ma cunoaste, ma stie si El va fi acela care iti va dicta simtamintele, durerile, framintarile mele…pt ca nimic nu e necunoscut pe acest pamint,orice lacrima, orice zimbet ,orice zbucium stie sa le poarte la semenii, solii nostri de aici de pe pamint ca sa le alinte durerile….unul din acesti soli esti chiar tu….

        Apreciază

      • Multumesc din suflet….

        Apreciază

  3. Ralu Daniela spune:

    Mi-ar plăcea să te întâlnesc în carne și oase pentru a te îmbrățișa. Până atunci fac asta cu toți… poate printre ei ești și tu 🙂 Și pe tine te binecuvintează Dumnezeu!

    Apreciază

Lasă un răspuns

