Dumnezeiasca dreptate

Niciodată nu am avut pace în inima mea , când am avut sau mi-am făcut dreptate în privinta vreunui lucru . Îmi era ruşine mie de ruşinea altora . Au trecut ani mulţi până mi-am dat seama ce fel de dreptate practicam ; dreptatea omenească . Dreptatea omenească nu lasă niciodată pace în inima omului , ci doar o mulţumire prostească , că el a ieşit învingător . Dreptatea Dumnezeiască , de fapt rostul ei , este aducerea păcii în inima omului . De asta nimeni nu poate face dreptate ca Dumnezeu ; tot de asta dreptatea noastră înaintea Lui e ca o cârpă lepădată , pentru că e pătimaşă . Pacea este întotdeauna mai mare ca dreptatea omenească , fiind rodul şi egalul dreptăţii Dumnezeieşti . Da-mi Doamne linişte în inima mea înfierbântată de dorul Dumnezeieştii Tale dreptăţi .

Ochii Căprui Post Scriptum ; Dreptatea omenească întotdeauna e de moment şi nu aduce niciun fel de pace în inima nimănui ; dreptatea Dumnezeiască întotdeauna e de durată şi e pacea însăşi .
Ochii Caprui

 

 

 

2 comentarii la “Dumnezeiasca dreptate

  1. Ileana spune:

    Buna ziua! Adevarat Ochii Caprui, (Dreptatea omenească întotdeauna e de moment şi nu aduce niciun fel de pace în inima nimănui ; dreptatea Dumnezeiască întotdeauna e de durată şi e pacea însăşi). O zi binecuvantata!

    Apreciază

Lasă un răspuns

