In chip tacut

În chip tăcut , închid ochii obositi de lumina zilei , aducându-mi aminte şi cugetând adânc la zilele ce s-au scurs din anii pe care Dumnezeu mi i-a dăruit pe acest pământ . Oare cât de mult m-am căit pentru relele săvârşite zilnic sau cât m-am sarguit să dau continuitate faptelor bune ce ar trebui să îmi impodobeasca sufletul  ? Dumnezeu ştie . Cert e faptul că s-a mai scurs o zi din clepsidra vieţii şi clipa când mă voi întâlni cu Dumnezeu în viaţa viitoare se apropie tot mai mult. Sufletul meu obosit şi agasat de realitatea dură a vieţii simte acest lucru . În îmbulzeala cotidiană a vieţii , deseori uităm că suntem trecători , crezându-ne atotputernici . Este indicat să trăieşti din plin prezentul , acceptând trecutul şi faurind cu grijă încă din această clipă superba vrajă a viitorului . Dar ajunge zilei răutatea ei . Lăsaţi ziua de mâine să se îngrijească singură de ale ei . Slavă Ţie Doamne , Slavă Ţie !
Ochii Căprui
Fotografie: Post uşor cu mult folos si primavara dulce-n suflet sa aveţi dragii mei !

                Ochii Căprui
Un comentariu la “In chip tacut

Lasă un răspuns

