Dumnezeul inimii mele

Dumnezeul inimii mele ,arată-Te  pe cerul înnorat al sufletului meu şi fă să strălucească ziua neînserată a slavei Tale .
Dumnezeul inimii mele , smerenia Ta cea dătătoare de viaţă veşnică să desăvârşească neputinţa smereniei mele , iar lumina Ta lină să împrăştie viforul tiranicelor patimi ce mă bântuie .
Dumnezeul inimii mele , dă-mi iubirea Ta cea nemărginită în inima mea stearpă , ca văzând prin ochii sufletului meu oamenii ce mă înconjoară , să văd în ei chipul slavei si a bunătăţii Tale permanent .
Dumnezeul inimii mele , ai milă Te rog de bicisnica-mi făptură şi nu îi socoti păcatele astăzi după dreptatea Ta cea Sfântă , ci după mila Ta nemăsurată .
Doamne , rămâi pe veci în mine…    Te rog .. !
Ochii Căprui
Fotografie: Astept acum cu nerăbdare </p>
<p>Zumzete de bucurie caldă rătăcită-n fulgi de nea, uşor străbat ale inimii urechi<br />
Râs de soare şugubăţ tainic se aude-n astă clipă-n văzduhul gol şi singuratec<br />
Mintea mea sfios se scaldă-n ambulante lucruri noi travestite-n lucruri vechi<br />
Inima mi-o ia la goană de atât alai de frumuseţe revărsat în sufletu-mi molatec.<br />
Vistieria-mi de cuvinte dulci la adresa-Ţi cea înaltă ,s-a golit pe neaşteptate<br />
Văzându-mi neputinţa de a spune, bucuria mea din suflet, în cuvinte seci ,greoaie<br />
Dăruită mie-n dar Hristoase ,Tu fiind îmbelşugat izvor nemărginit de bunătate<br />
Te slăvesc cu gându-mi sincer dintr-o inimă pătată de iubirea-Ţi cea din stropii cei de ploaie.<br />
Te aştept în prag de seară,mă trezesc cu Tine fermecat în gând în zori de zi<br />
Iar în miez de albă noapte buzele-mi rostesc şoapte dulci de rugăciune Dimineaţa sufletul mi-e larg deschis,Te aşteaptă ca din clipă-n clipă Tu să vii<br />
Bucuros să Te aşezi odihnindu-te în el,curăţindu-mă îndată de orice-ntinăciune.<br />
Şi toată ziulica prizonier de vază Te-aş ţine în temniţa-mi de inimă săracă<br />
Flămînd sunt eu de Tine Doamne şi azi,şi ieri,şi mâine,şi-n orice trecătoare clipă<br />
Aştept acum cu nerăbdare ceasul venirii Tale-n prag de seară ,odată să se facă<br />
Şi orice vuiet straşnic în inima mea ,potop,furtună de-ar fi,de Tine nu voi să fac risipă ....</p>
<p>              Ochii Căprui
Lasă un răspuns

