E timpul….

E timpul să îmi privesc sufletul cu seriozitate, să nu mă mai joc cu mine, să îi dau sufletului meu importanța cuvenită ca să pot înainta liniștit în viață. Așa că nu îmi voi pierde timpul cu nimicuri și oameni sau ființe care îmi fură timpul. Voi fi mai atent la acest lucru.

E timpul să multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce am, pentru ceea ce sunt și fac , pentru sufletele dragi ce mi le scoate în calea vieții și cărora le pot aduce un zâmbet și șterge o lacrimă, pentru faptul că e alături de mine și că mă iubește. Așa că , pentru a putea fi în Dumnezeu, voi face tot timpul acest lucru. Voi căuta să îi mulțumesc tot timpul.

E timpul să îmi clarific în adâncurile conștiinței mele țelul meu în această viață, să mă schimb devenind perseverent în lucrarea binelui , să evit și să ocolesc verbul „a amâna ” sau expresia atât de uzuală mie „voi face mâine”. Așa că Îl voi ruga pe Dumnezeu să îmi dea un impuls puternic voinței mele. Voi căuta să urmez voia Lui în toate.

E timpul să nu îmi mai las mintea să aibe gânduri aiurea, inima să mai aibe sentimente inutile, e timpul să încep să mă schimb în mai bine. Așa că nu voi mai amâna , fiindu-mi frică să iau hotărâri. Voi căuta să înfrunt tot ce e nevoie pentru a face aceste lucruri.

Toate la timpul lor, dar timpul lor a venit.
„Acum ” la valoarea lui absolută înseamnă „Acum” nu ” peste cinci minute”.

Ochii Caprui

Fotografie: E timpul....

   
    E timpul să îmi privesc sufletul cu seriozitate, să nu mă mai joc cu mine, să îi dau sufletului meu importanța cuvenită ca să pot înainta liniștit în viață. Așa că nu îmi voi pierde timpul cu nimicuri și oameni sau ființe care îmi fură timpul. Voi fi mai atent la acest lucru.

   E timpul să multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce am, pentru ceea ce sunt și fac , pentru sufletele dragi ce mi le scoate în  calea vieții și cărora le pot aduce un zâmbet și șterge o lacrimă, pentru faptul că e alături de mine și că mă iubește. Așa că , pentru a putea fi în Dumnezeu, voi face tot timpul acest lucru. Voi căuta să îi mulțumesc tot timpul.

   E timpul să îmi clarific în adâncurile conștiinței mele țelul meu în această viață, să mă schimb devenind perseverent în lucrarea binelui , să evit și să ocolesc verbul "a amâna " sau expresia atât de uzuală mie "voi face mâine". Așa că Îl voi ruga pe Dumnezeu să îmi dea un impuls puternic voinței mele. Voi căuta să urmez voia Lui în toate. 

   E timpul să nu îmi mai las mintea să aibe gânduri aiurea, inima să mai aibe sentimente inutile, e timpul să încep să mă schimb în mai bine. Așa că nu voi mai amâna , fiindu-mi frică să iau hotărâri. Voi căuta să înfrunt tot ce e nevoie pentru a face aceste lucruri. 

   Toate la timpul lor, dar timpul lor a venit. 
   "Acum "  la valoarea lui absolută înseamnă "Acum" nu " peste cinci minute".

     Ochii Caprui

2 comentarii la “E timpul….

  1. evelics spune:

    Un om(cel putin unul cu structura sufleteasca si cu credinta pe care le aveti),cred eu,isi priveste intotdeauna,de cand devine constient,sufletul,pentruca in suflet incap toate ale vietii,si bune si rele.Si tot din suflet(calauzit fiind de Dumnezeu)isi alege si calea.In ceea ce priveste gandurile,eu cred ca nu le putem opri sa ne viziteze mintea; ceea ce putem face este sa alegem pe care dintre ele le urmam,pentruca gandurile ne deschid o infinitate de cai,de posibilitati.Ne trebuie calauza si puterea de a le urma pe cele care contin bunatate,iubire….Din nou consideratii mai mult laice…

    Apreciază

    • Singura călăuză e rugăciunea suflete drag. Alta nu s-a inventat încă. Gândurile sunt ca avioanele care aterizează. Tu hotărăști dacă aterizează sau nu sau cât stau în aeroportul minții tale. Deși îmi sunteți o persoana foarte dragă prin poeziile dvs., aici nu sunt totalmente de acord cu gândurile, iar considerațiile mele nu sunt laice ci își au izvorul în Ortodoxie. Cu stima și drag….

      Apreciază

Lasă un răspuns

