Marea mea pasiune ..Omul Cu Toate Adancurile lui

Marea mea pasiune de care sigur v-ati dat seama , a fost dintotdeauna Omul Cu Toate Adâncurile lui.
Caut , cercetez , trăiesc , aflu , experimentez în dorinţa de a convinge pe fiecare cititor al meu că….trăirile mele de fapt sunt oglindirea trăirilor sale .Tu , cel care mă citeşti zi de zi , probabil nu de puţine ori ti-ai pus următoarea întrebare  „De unde stie Ochii Căprui atâtea lucruri ?” , dar răspunsul este destul de simplu şi profund totodată . La fel cum într-o picătură de apă limpede se poate oglindi tot universul care cunoaste acea picătură , tot aşa într-o inimă de om simplă se pot oglindi aproape toate trăirile umane . Depinde de simplitatea inimii .
În altă ordine de idei , mă bucur foarte mult că am găsit si găsesc în continuare oameni extraordinari din punct de vedere moral . Existenta lor imi este o profundă alinare a durerilor sufletesti , o bucurie nevinovată ,chiar explozivă , că undeva , cineva , are aceleaşi emoţii , trăiri, convingeri , dragoste de Dumnezeu si de Sfintii Lui , ca mine.
De asta mai tot timpul sunt entuziasmat de ceea ce scriu. Pentru că e una sa stii pentru tine un anumit lucru, si alta sa constientizezi acel lucru foarte bine , împărtăşind bucuria descoperirii cu ceilalţi .
Aşa cum m-am convins , nu de puţine ori , că Ochii Căprui face parte din sufletul fiecaruia care îi citeşte postarile frecvent , tot la fel mărturisesc, cu aceeaşi sinceritate pură , că şi voi dragii mei….faceţi parte din sufletul meu .
Inima mea va ştie , va simte pe fiecare dintre voi .
Sa pastram dragostea între noi ca principiu primordial al relaţiei noastre , fie ea si virtuala. Astfel vom atrage binecuvântarea lui Dumnezeu ca un magnet in vieţile si atitudinile noastre . În puterea noastră stau aceste lucruri .Dumnezeu te ajută doar dacă vrei sa fii ajutat si dacă cauti si tu , la rândul tau sa Îi uşurezi munca . Nu uitaţi ca……Ochii Căprui vă va privi atent pe fiecare dintre voi…si va vor fi aproape atât timp cât Dumnezeu va socoti de cuviintă acest lucru .

Ochii Căprui

Fotografie: Marea mea pasiune ,de care sigur v-ati dat seama ,a fost dintotdeauna Omul Cu Toate Adâncurile lui.
       Caut,cercetez,trăiesc,aflu,experimentez în dorinţa de a convinge pe fiecare cititor al meu,că....trăirile mele de fapt sunt oglindirea trăirilor sale.Tu,cel care mă citeşti zi de zi,probabil nu de puţine ori ,ti-ai pus următoarea întrebare "De unde stie Ochii Căprui atâtea lucruri ?",dar răspunsul este destul de simplu şi profund totodată .La fel cum într-o picătură de apă limpede se poate oglindi tot universul care cunoaste acea picătură ,tot aşa într-o inimă de om simplă se pot oglindi aproape toate trăirile umane.Depinde de simplitatea inimii.
           În altă ordine de idei,mă bucur foarte mult că am găsit si găsesc în continuare oameni extraordinari din punct de vedere moral.Existenta lor imi este o profundă alinare a durerilor sufletesti,o bucurie nevinovată ,chiar explozivă ,că undeva,cineva,are aceleaşi emoţii ,trăiri,convingeri ,dragoste de Dumnezeu si de Sfintii Lui ,ca mine.
        De asta mai tot timpul sunt entuziasmat de ceea ce scriu.Pentru că e una sa stii pentru tine un anumit lucru,si alta sa constientizezi acel lucru foarte bine ,împărtăşind bucuria descoperirii cu ceilalţi .
       Aşa cum m-am convins,nu de puţine ori ,că Ochii Căprui face parte din sufletul fiecaruia care îi citeşte postarile frecvent ,tot la fel mărturisesc,cu aceeaşi sinceritate pură ,că,şi voi dragii mei....faceţi parte din sufletul meu.
          Inima mea va ştie ,va simte pe fiecare dintre voi.
          Poate pe unii i-am deranjat cu scrierile mele sau etichetarile mele,cred eu in mod constructiv.Si imi cer iertare sincer.Gesturile umane pot fi interpretabile de la om la om,de la caz la caz.De aceea am hotărât sa nu mai etichetez pe nimeni in postarile mele.Cine doreşte ,se poate eticheta singur,nu am împotriviri in acest sens.
         Sa pastram dragostea între noi ca principiu primordial al relaţiei noastre,fie ea si virtuala.Astfel vom atrage binecuvântarea lui Dumnezeu ca un magnet in vieţile si atitudinile noastre.În puterea noastră stau aceste lucruri .Dumnezeu te ajută doar dacă vrei sa fii ajutat si dacă ,cauti si tu,la rândul tau sa Îi uşurezi munca.Nu uitaţi ca......Ochii Căprui vă va privi atent pe fiecare dintre voi...si va vor fi aproape atât timp cât Dumnezeu va socoti de cuviintă acest lucru.

               Ochii Căprui

Un comentariu la “Marea mea pasiune ..Omul Cu Toate Adancurile lui

  1. […] Marea mea pasiune ..Omul Cu Toate Adancurile lui. […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

