Dor de tata ..

Curge agale un vânt , sărutând cu fața-i ștearsă buza negrului pământ de toamnă.
Și soarele-mi surâde tot mai rece parcă , în dulcele său mers de plină cenușie zi
Trista mea privire-ntoarsă de astă dată-n mine , glas de procuror având , condamnă
Sfâșietorul chin al fiescului meu dor , căci fiind văpaie rece , mă-mpiedică , a fi.
Covor de noi dureri , ca frunzele jertfite pentru haina cea duioasă a sacrului pământ
Ce încălzi-se-va nepăsător în iarna ce-l așteaptă , de neprețuita jertfă amară a unor
Frunze sângerii ca raze de amurg , așternutu-s-a în al mele inimi , trist așezământ
De amintiri ce sufletul mi-l rod nesățioase întruna , uitând de atâta timp și ele ce mai vor.
O , chip de înger întrupat în tatăl meu trupesc ! Te-ai dus la Ceruri mult prea devreme
Decât inima-mi cerea ! …Lăsatu-m-ai în viață , să port în sinele-mi amarnic zâmbetul durerii
Pe buzele-mi de gheață o rugă aprinsă tainic se-nfiripă , căci sufletu-mi acum îmi geme
Cerând a ta prezență cu orice chip din mâinile Celui ce te-a zidit în faptul serii .
Mă voi ruga mereu cu foc , purtând a ta durere falnic în depărtate veacuri ce răsună
Durerea unui fiu ce s-a născut prin a ta moarte , ce viu purta-va-ti exemplul tău de sfânt
De a iubi zidind neobosit tot ce-i frumos în omul cel cunoaște , de a izbi cu o furtună
De iubire… în zorii zilei ce se anunță fremătând a toamnă , pe fața negrului pământ .

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

