Duhul mi-e însorit

Astăzi este una din acele dăți ale vieții mele , când duhul mi-e însorit, lacrimile îmi curg instantaneu din ochi și nu îmi găsesc cuvintele potrivite pentru a vă mulțumi vouă tuturor, celor care v-ați făcut timp sa mă felicitați de ziua mea și a expune dragostea voastră în această expresie simplă, dar deloc săracă în iubire ,”La mulți ani !”. Efectiv , orice cuvânt mi se pare sărac și nesemnificativ ca putere de exprimare , pentru a vă mulțumi cu lacrimi în suflet , fiecăruia dintre voi. Acest gest frumos al vostru îmi dovedește clar că toți îmi citiți postările , culese cu atenție din culisele vieții pentru problemele fiecăruia dintre voi. Îmi pare nespus de rău că nu vă cunosc pe toți în realitate, doar pe câțiva, dar pe măsura aceeași intensități pe care o dau dovadă când mă căiesc de acest lucru, pe aceeași măsură sau cel puțin la fel de tare mă bucur că vă am pe fiecare dintre voi în adâncurile sufletului meu .
Mă rog la Dumnezeu să vă țină sănătoși pe fiecare dintre voi , să aveți liniște sufletească, să îmi dea puterea în continuare de a mă revanșa față de voi , suflete dragi, cu scrieri care să vă mângâie sufletul și să vă întărească pe fiecare dintre voi în răbdarea pe care trebuie să o aveți în ispitele vieții. Ce să spun mai mult de atât ? Lacrimile îmi curg neobosite în continuare pe obraji și rămân fără cuvinte văzând și citind urările voastre …!!!
Maica Domnului să vă binecuvânteze pe toți și sa ne întâlnim în aceeași postură și în Rai…! Amin.
M U L Ţ U M E S C  S U F L E T E  D R A G ! ! !

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

