Cocktail

Mi-am iubit durerile vieții ca nimeni altul , pentru că am știut să le fac să mă motiveze să devin mai bun.

Mi-am trădat bucuriile cu lacrimi pe față întotdeauna , pentru că am știut să le transform în șocuri pentru cei triști și pentru cei care mă invidiau , și în antișocuri pentru acei oameni din jurul meu
care își făcuseră din deznădejdea sufletului lor , un idol.

Am învăţat că viața e un cocktail format din oameni , împrejurări și sentimente , preparat special pentru mine de Dumnezeu, dar că eu decid cum îl beau, dar nu cât și unde ,și doar o singura dată.

Mi-am dat seama că vorbele care îmi ies din suflet pe ușa gurii , trebuie neapărat să vindece sau să aline pe ceilalți….altfel se vor întoarce împotriva mea , una câte una, rănindu-mă.

Mă chinui să învăț să privesc mereu Sus …..pentru că de acolo învăț toate lucrurile vieții.

Îmi doresc să evit , nu fără a acorda o deosebită importanță acestui lucru, tot ce înseamnă Jos.

Când cerșești bucurii fără să muncești pentru ele , vei căpăta tristeți.

Când vei trăi din tristețe fără să o meriți , bucuriile vor da năvală peste sufletul tău .

Și totuși…ce frumos e Sus…!!! Merită tot ce am indurat și am învățat , ca să pot privi mereu Acolo. …
Ochii Caprui

Lasă un răspuns

