Fila de suflet

Am încercat să înțeleg oamenii, dar fără să încerc întâi să mă înțeleg pe mine însumi. Și, bineînțeles că….nu am reușit ! Toți oamenii pe care i-am întâlnit în viață sunt diferiți de mine, dar în sistemele trăirilor lor sufletești m-am plimbat de foarte multe ori, dar fără să știu. Când am început să conștientizez acest lucru , am ajuns la concluzia că încep să mă înțeleg pe mine însămi, deci și pe ei. Suntem diferiți , iar trăirile noastre deseori suntaceleași, doar că intensitatea lor variază de la om la om. Aceasta este diferența : intensitatea trăirii.
Am căutat să găsesc în filele bătătorite de luciul vremii ale caracterului meu de om , lucruri în comun cu oamenii care trăiesc fără Dumnezeu. Și, trebuie să recunosc că, din păcate …nu prea am găsit decât unele foarte mici ! Anume cele care le au în comun două viețuitoare din specia umană. Cam atât. Nu prea am găsit o logică fără Dumnezeu. Nu îmi pot imagina că ar putea exista așa ceva.
Și, da….! Decât să mă trag din maimuță , prefer să mă trag din Hristos ! E mult mai logic. Omul se poate trage numai din om și atât. Cât despre evoluționism, aberațiile sunt împărțite. Nu aștept pe nimeni să îmi împărtășească ideile. Doar am scris ce trăiesc !

Ochii Caprui

Un comentariu la “Fila de suflet

  1. ami spune:

    Dumnezeu are planul Sau cu fiecare om (pe care tot el l-a creeat). Astazi poti sa spui ceva, pentru care mai tarziu poti regret. Mai devreme sau… mai tarziu, fiecare dintre noi se va convinge ca ne tragem din Dumnezeu. Sa dea Dumnezeu sa nu fie insa… prea tarziu. Slava lui Dumnezeu pentru toate.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

