Ți-aminteşti ?

Parcă mai ieri ne-am întâlnit pe aceste meleaguri frumoase , pline de lumină. Te-am întâlnit stând la umbra sumbră a gândurilor tale , adăpându-te cu resemnare din izvorul durerii tale , fugărind cu îndârjire orice urmă desperanță din inima ta obosită de tumultul vieții. Nu te așteptai să mă întâlnești. Mirat , buimac de prezența mea , ai bâlguit timid , cu ochii tăi, un salut din privirea ta ștearsă. Se vedeau urme de monotone lacrimi pe obrajii tăi arși de vântul întristării. Și atunci , nu am mai stat mult pe gânduri. Ți-am zâmbit binevoitor și ți-am răpit sufletul trist în brațele mele mari , de copac îmbătrânit sub vremi zburdalnice. Am luat durerea ta , am ascuns-o printre ale mele ofuri, și am plecat amândoi mai departe, în viaţă. Așa am devenit prieteni. Și zâmbetul meu l-am împărțit cu tine .Bucuria mea de a trăi, ne-a îndestulat pe ambii. Te-am hrănit cu visele mele, dogorit fiind de caldura inimii tale. Tainele mele au devenit pentru tine prilej de meditații adânci.Cuvintele mele , din seva vieții, ți-au redat liniștea și siguranța de altădată. Dragostea de frumos și adevăr , te-a inundat cu desăvârșire. Ai crescut sub ochii mei , doar în câteva luni. De când te-am cunoscut, de când am împărțit bucuria și necazul, zâmbetul fraged și lacrima posacă , înțelepciunea și încrederea, mi-ai devenit mai mult decât un prieten:mi-ai devenit un suflet drag. Eu împart din darurile pe care le-am primit de Sus, daruri care nu sunt ale mele.Eu împart pentru ca tu să împarți mai departe părți frumoase din sufletul a doi prieteni buni , tuturor celor care sunt ca noi doi suflete drag. Rugăciunea să fie cea care ne unește; adevărul cel care ne definește; iubirea în Hristos cea care ne contopește. Îți mulțumesc că exiști suflete drag…!

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

