Secretul nostru

Ai vrea să știi ce înseamnă bucuria Crăciunului pentru oamenii adevărați ? Crezi că dacă anii au trecut fără voia ta peste sufletul tău minunat și ți-au îmbătrânit trupul,” l-au maturizat”-cum ne place nouă să ne lăudăm cu noi înșine, nu ești tot un copil care zâmbește sub streaşina vremii și așteaptă să vină Moș Crăciun și la el ? Nu mai crezi în el ? Rușine să îți fie pentru că te minți singur !!!! Moșul există ! L-am văzut eu și mi-a spus să îi țin locul puțin , asta în cazul în care nu ajunge și la tine. Dar nu cred eu asemenea atrocități. MOȘUL AJUNGE CU SIGURANȚĂ !!!
Moșul mi-a spus un secret mare , mare de tot . Mi-a explicat cum poți să fii Moș Crăciun pentru o zi măcar și care oameni , din aceia pe care îi vizitează , îi plac mai mult. Iată secretul nostru pe care ți-l destăinui NUMAI ȚIE , ca să fim trei care îl știu. Dar să nu mă spui că am gura mare. Ți-l împărtășesc pentru că îmi ești drag . În primul rând Moșului îi plac oamenii care dăruiesc mult. Dar nu acei oameni care dăruiesc pentru a se lăuda altora și a-şi măguli conștiința. Nici aceia care dăruiesc din prisosul lor lucruri pe care le-au folosit sau lucruri care le au în plus. Nu !!! Ci aceia care dăruiesc altora din tot sufletul lor , lucrurile necesare lor(acelora care dăruiesc). Da , într-adevăr , aceștia sunt cei care dăruiesc cu toată inima. Ce ți-ai dori tu să ai sau să primești de la Moșul , aceea dăruiește și tu altora!!! Iar dacă nu ai lucruri materiale de dăruit , dăruiește lucruri sufletești. Poate nu ai mână care să îmbrățișeze cu dragoste , dar ai cuvânt care mângâie orice suflet întristat ! Poate nu ai ochi care să se bucure de lumina zilei , dar ai ochi sufletești care împart lumina de care se desfată celor pe care îi iubești ! Poate nu ai picioare care să se zbenguie în voia lor , dar știi să pășești cu grijă în sufletele altora , povătuindu-i pe căile vieții ! Din ceea ce ai vrea să ai și nu ai , dăruiește altora din belșug ! Fii generos cu tine însuți tuturor celor care au nevoie !!! Doar astfel poți să fii Moș Crăciun pentru o zi ! Și să nu mai spui că bradul l-ai împodobit tu și Moș Crăciun nu există ! Pentru ca dăruind bucurie , devii Moș Crăciun . Și să știi că te spun lui Moșu’ dacă mai umbli cu minciuni :):):) Moșul există ! L-am văzut eu și m-a trimis să te îmbrățișez cu dragoste din partea Sa.

Ochii Caprui

Un comentariu la “Secretul nostru

  1. […] via Secretul nostru | Ochii Caprui Blog. […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

