Suflete dragi..

Suflete dragi , din păcate nu am apucat încă să răspund cu aceeași căldură sufletească deosebită tuturor prietenilor mei la urarea de „Crăciun fericit !” venită din partea lor , dar îmi doresc din tot sufletul meu să urez tuturor celor care mă cunosc și nu mă cunosc , celor care îmi vizitează pagina cu drag de fiecare dată când au ocazia , multe bucurii duhovnicești și multă liniște sufletească. Dacă pentru unii Crăciunul înseamnă odihnă sau revedere cu cei dragi , bucuria de a dărui sau de a te dărui altora , de a face în așa fel încât Moș Crăciun să existe în viața fiecăruia dintre cunoscuți , pentru mine personal, pe lângă toate acestea scrise mai sus, Crăciunul înseamnă și o reînnoire duhovnicească, un prilej de a ținti mai sus pe scara larga a valorilor spirituale. Iar pentru lucrarea aceasta , în primul rand ai nevoie de liniște sufletească. Sănătatea nu o ai tot timpul. E un dar tare sensibil. Bănuții nu aduc și nici nu întrețin o bunăstare sufletească .Ei sunt doar mijloc și el , tare sensibil. Dar liniștea sufletească e un lucru vital. Fără el nu ai capacitatea de a realiza bucuriile vieții. Iar Sărbătorile ar trebui să fie un prilej nemaipomenit de a aduna această liniște.
Sărbători fericite suflete dragi !

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

