Insomnii

O , suflete cald cu lacrimi cristaline ce-şi revărsă a lor splendoare întreagă în a nopții ziuă caldă
Pe dalbe margini de ceaslov înmărmurit în taina vreunei sfioase rugăciuni mereu cu inima rostită !
Rămâi te rog același în cerescul har ce acum pe fruntea ta sudoarea-ți în lumină lin o scaldă
Nu te schimba din omul drag ce-mi ești, ce-l știu că poartă-n suflet a mea durere de clipe amorțită.

Privirea ta voioasă ce din senin din ochi albaștri coboară lin, acum mă-nbălsămeze-n bucurie sfântă
Iar vorba-ți dulce și domoală ce pe-al vieții drum mi-a arătat cărări de Bine frumos împodobite
Sloboade-o iarăși în faptul cel de seară alene peste țărmul mării din inima-mi ce zace înfrântă
La gunoi de oameni aruncată-n grabă ieri , cu amintirile-i călcate în picioare de inimi răzvrătite .

Mă ajută să fiu un om ce-i curge-n vene bunul simț , ce nu-şi pierde credința-n Domnul sfânt
Liniștit să îmi ridic privirea când vorbe grele plutesc în farmecul tăcerii ce acum mă înfioară
Mânat de graiu-ți înțelept să nu privesc cu jind durerea , ci în vâltoarea vieții neînfricat să mă avânt
Și același crez al tău frumos de tandru copilaș cu suflet cald , niciodată în mine să nu moară.

Și dacă eu vreodată ,mânat de neputinţa de a fi mereu în viață un om cu suflet cald și mare
Privirea mea smerit mi-o voi întoarce de la tine, mă iartă înțelegându-mi pe moment că voi a rătăci
Dar până atunci ,cu drag , cu dor din vorba-ți dulce și domoală, voiesc să-mi fie bună alinare
Același dor de Bine și frumos să lumineze-n noaptea vieții în ceasuri lungi de dalbe Insomnii.

Ochii Caprui

2 comentarii la “Insomnii

  1. ami spune:

    O suflet cald ce in adanc de inimi stii sa intri
    Fa locas curat si-n al meu suflet intinat de lumescul ce ma inconjoara
    Si roaga-l pe al nostru Domn si Dumnezeu sa intre-n el si si sa se odihneasca…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Nimic nu-i mai frumos și desăvârșit în lumea aceasta decât Dumnezeu.El umple sufletul de bucurie ‚ de pace și multă nădejde că în curând ne vom întoarce ” de unde am plecat”…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

