Despre blogul meu

Mi-am luat sufletul cu foarte multă grijă și mi l-am ascuns între filele aurii ale unui jurnal. Am făcut acest lucru pentru a-mi crea tărâmul în care nu mă deranjează nimeni înafara persoanei mele, locul unde fâlfâitul molcom al aripilor de îngeri nu poate fi deranjat de judecata răutăcioasă și zâmbetul meschin plin de un sarcasm sub orice critică a ochilor demonilor. Aici îmi plâng tăcerea de neiertat a buzelor , cânt cu duioșie visul unei speranțe ce încă nu și-a luat zborul , îmi analizez căderile în abisul păcatului cu multă acrivie fără să îmi fie câtuși de puțin frică de părerile împărțite ale celor ce mi-au cutreierat cărările sufletului , lăsându-mi drept răsplată goliciunea neputințelor lor. Tot aici mă trezesc cu bucurie în dimineți cu dor de cele sfinte și adorm visând la raiul desfătării cu privirea ațintită-n sclipirile de jar desprinse dintr-un amurg de iubire divină, fără să îmi ceară cont nimeni de sentimentele mele. Și tot eu îmi permit să plâng de bucurie când văd minunea Domnului chiar și în fărâma unei bucurii trecătoare , fără să îmi fie rușine decât de glasul cristalin și nemitarnic al conștiinței mele sau de privirea dulce a îngerului meu păzitor. Aici, pe tărâmul meu de vis , rugăciunile își iau seva din suspinele unei inimi pline de neputințe iar mintea nu poate înceta să nu se mire de liniștea izvorâtă din cuvintele pline de adevăr. Dar mai presus de toate, chiar și în glasul de tunet al unei furtuni de cuvinte , trebuie să domnească pacea și dragostea.
Aceasta este rânduiala locului . Cine nu o ține sau nu îi respectă autoritatea , va pleca izgonit de neputinţa sa de a se adapta , pe alte tărâmuri.

Dacă tu ai dat peste tărâmul meu dintr-un îndemn al unei întâmplări întâmplătoare și crezi că ne asemănăm , atunci rămâi aici te rog. Intră cu bucurie, dar pășește cu grijă ca nu cumva personalitatea ta să strice din greșeală farmecul acestui loc. Avem multe de spus unul altuia , dar să știi că acest loc e un suflet. O inimă plină de sentimente . Aici nu se permit polemici iar bocancii părerilor tale „deosebite” despre oameni, te rog frumos să îi lași la ușa sufletului meu. Îți voi admira această manieră de bun simț și drept urmare , îți voi respecta părerea oricât de eronată ar fi ea și nu voi îndrăzni să spun nimănui adevărul despre spusele tale. Aceasta……..doar dacă îmi respecți dorința. Dacă vei intra cu altfel de gânduri. …..atunci mustrările mele îți vor răsuna libere de orice consecință , până în adâncurile urechilor inimii tale. Poate te vei îndrepta sau poate îți vei da seama că acest loc nu e pentru tine. Felul tău de a fi te va arăta cine ești.

Dar dacă ești om bun la poarta inimii , te invit să îți curmi setea de frumos gustând din potirul unei clipe de adevăr uitat pe meleagurile acestui tărâm. Îți voi lua fruntea gândurilor tale și o voi așeza cu drag în căușul curat al palmelor cuvintelor mele, odihnindu-te de rutina nesățioasă a unei zile de lucru și mutându-ți mintea la lucrurile importante din viața ta, cum ar fi Doamne Doamne și sufletul tău. Auzi !? Deși este un singur suflet, aici se simt bătăile sigure ale multor inimi calde și însetate de frumos. În treacătul lor de colindă anuală , au fost mulți care și-au plimbat privirile misterioase pe lanul cuvintelor de pe acest tărâm, dar au rămas puțini. Puțini care să se regăsească aici. Oare s-au perindat cu folos sau fără ? Sau poate neadaptarea la rânduiala locului i-a izgonit pe neașteptate ?
De vrei să îmi fii prieten , atunci te rog să nu uiți că eu sunt liber și am nevoie de libertate ; libertatea de a iubi, a zâmbi, a plânge, a râde , a crede și a fi om. Nu încerca să îmi îngrădești libertatea aceasta în colivia părerilor tale despre mine. Tu cât crezi că vei poposi pe tărâmul acesta al sufletului meu , al acestei pagini aurii ? O veșnicie așa cum îmi doresc eu de la tine sau doar atâta timp cât vei simți că ai nevoie ?……
Mai presus de toate, aici domnește pacea și dragostea.

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

