Scrisoare sau emoții pe hârtie

Știi, când am plecat de acasă cu lacrimi în ochi , fără nimeni și fără nimic, am plecat cu siguranța că Tu mă iubești și îmi vei fi alături pe acest drum . Drum pe care eu nu îl cunoșteam decât din cărți sau din povestirile pline de adevăruri ale unora sau altora. Dorul de a-Ți răsplăti binele pe care mi l-ai făcut la rugămințile mele , când aveam cea mai mare nevoie de Tine, nu m-a lăsat să las lucrurile în voia sorții. Am lăsat în urma mea lacrimi și inimi care mă judecau aspru pentru alegerea făcută atât de tânăr, dar eu aveam certitudinea că Tu ești mulțumit și mândru de mine că Te ascult. Am avut curajul să las toate pentru că știam că Tu îmi vei da ceea ce aveam nevoie. Și nu m-am înșelat niciodată în privința acestei alegeri. Am simțit dintotdeauna că Tu ești lângă mine, că mă iubești, mă ocrotești și mă îndrepți cu dragoste. Am știut că trebuie doar să încerc să îți dau un „apel” pe telefonul fără fir al rugăciunii și Tu vei fi acolo să îmi răspunzi .Am încercat tot timpul să Te mulțumesc , nu pentru că așa se cuvine unei Ființe ca Tine, ci pentru că Te iubesc din tot sufletul meu. Am observat la oamenii pe care mi i-ai scos în calea vieții multe lucruri. Am observat că oamenii buni au patimi grele pe care Tu din mila Ta , le ții în lanțuri , și le mai aduci aminte din când în când pentru ca să nu se mândrească. Iubirea Ta le-a numit slăbiciuni sau neputințe. Am observat că oamenii răi în clipele de pocăință au o subțirime de conștiință extraordinară, dar pe care din păcate, o folosesc doar atunci. Am observat că Tu ești îngăduitor cu ei , chiar dacă fac rele, tocmai pentru că tragi speranța că într-o zi se vor schimba. Deci, știi Tu ce știi !!! Am încercat în fiecare om să Te găsesc , să Îți îmbrățișez privirea cu un surâs al inimii , să înțeleg taina Ta ce se lucrează în adâncurile ființei lui aici și acum, dar m-am împiedicat de felul diferit de a Te percepe fiecare. Unii Te percep dragoste și bunătate, dar tind să Te judece aspru dacă Tu nu Te comporți așa cu ei. Alții Te percep doar adevăr plin de dreptate și nu pot înțelege în ruptul capului de ce tocmai Tu , Care ar trebui să pedepsești atâția păcătoși și atei , totuși îi rabzi și îi miluiești pe fiecare , după nevoile lor. Oamenii aceștia au uitat cu desăvârșire esența Ființei Tale și faptul că judecățile Tale sunt adânc nemărginit, că Tu chiar dacă ai voință proprie întotdeauna faci ceea ce trebuie. Au uitat că Binele este izvorul dreptății pline de dragoste și îngăduință și că este soarele dragostei pline de discernământ și dreptate divină. Dar Tu nu ai uitat. Exact cum spunea un suflet foarte drag mie : „Cel Ce nu obosești iertând „. Și astăzi , după atâția ani care s-au scurs de la plecarea mea de acasă , aș vrea să Îți mulțumesc. Să Îți mulțumesc pentru că nu m-ai părăsit niciodată , pentru că mi-ai dăruit și lucrurile la care nu aș fi avut curajul să pot visa vreodată , pentru oamenii pe care mi i-ai trimis ca să mă învețe într-un mod mai mult sau mai puțin plăcut adevărul despre ei și despre Tine și mai ales vreau să îți mulțumesc pentru că m-ai răbdat cu dragoste și nădejdea că mă voi întoarce la Tine în anii în care am vrut ca să Te uit…..!!!

Ochii Caprui

4 comentarii la “Scrisoare sau emoții pe hârtie

  1. valy spune:

    Frumos, sensibil si emotionant! Ce frumos stii suflet drag sa asterni pe hartie gandurile tale si sa ne transmit si noua sensibilitatea ta. Dumnezeu sa te aiba in paza Sa.

    Apreciat de 1 persoană

  2. mararazari spune:

    Foarte bun articolul! Felicitari! Numai cine nu are suflet sa citeasca nu simte profunzimea sentimentelor!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

