Mi-am ascuns sufletul în cuvinte

Mi-am ascuns sufletul în cuvinte ce pot fi descifrate numai de puritatea inimilor curate, pentru ca văzând slove înmiresmate de lumina profundului , să înțeleagă numai cine trebuie ce se petrece pe tărâmul unei conștiințe încărcate cu iubire. Astfel mulți vor fi cei care mă vor citi însetați să afle bucuria cunoașterii , dar foarte puține inimi îmi vor simți zvâcnirile sufletului. Sentimentul este o extensie a sufletului . Îl îmbrac într-un frumos cuvânt , elegant ca înfățișare , gingaș la atingerea privirii tale , puternic în transmiterea unei emoții pline de culoarea sensului și prin el îți voi atinge catifelat sufletul. Mulți probabil , mă vor judeca dar vor fi din cei care ochi au și nu văd, urechi au și nu aud . Sufletul meu nu e la îndemâna oricui și oricum și oriunde. Dacă tu ai poposit în clipa aceasta aici pe acest blog , dacă Dumnezeu a rânduit ca să mă cunoști prin intermediul cuvintelor spuse aici, atunci să știi că este cu un scop totul. Scopul este de a învăța să gândești frumos, să iubești frumos , să te educi frumos și să-L lași pe Dumnezeu să-ți umple sufletul de dragostea Lui. Dacă nu ești astfel de om, pleacă te rog ! Nu îmi răni sufletul ! Au venit mulți și au rămas câțiva. Mai bine să pleci acum când nu te-ai atașat de frumusețea sensurilor , decât mai târziu când vei ajunge doar să le citești și nu să le simți. Tocmai de aceea , pentru unii ca tine, mi-am ascuns sufletul în cuvinte. Îl vede toată lumea, dar nu toată lumea îl simte. Îl știe toată lumea, dar nu toată lumea îl vede. Toată lumea îi dă dreptate dar puțini, foarte puțini sunt aceia care trec la stadiul următor ; acela de schimbare în bine. Acesta îmi este rostul aici ; acela de a împărtăși frumosul pentru cei care vor să se schimbe în mai bine. Nu este un blog de dezvoltare personală, nici o pagină de creații literare , ci sentimentele unei inimi de om obișnuit . Om care scrie pentru el și pentru tine. Pentru tine din dragoste iar pentru el ….ca să-şi dea seama cine este…..
Așa că te rog frumos să nu te superi dacă ai observat că mi-am ascuns sufletul în cuvinte. ..

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

