Apărătoare Doamnă

Albi crini de rugă-nflăcărată strecuraţi într-un frumos buchet de suspine negrăite
Aduc smerit ,punând înaintea Ta în chip de mărţişor de primăvară dulce, Apărătoare Doamnă.
Căci ,din frageda-mi pruncie,ochii Tăi,două lacuri de cristaline lacrimi,cu haruri dăruite,
La creştetu-mi veghează într-una cu maternă grijă,tainic luminând a vieţii mele toamnă.

Feericul Tău zâmbet ,de atâtea ori m-a scos din crunta-mi agonie,cu mijlocirea-Ţi caldă,
Ruga Ta umilă puternică a fost,când ale durerii clipe ,straşnic sufletu-mi îl tâlhăreau
Divina Ta prezenţă veşnic am simţit-o ,si acum,în noianul milei Tale Tu mă scaldă
Obosit-am de atâta viaţă trăită în păcat, cu despotice obiceiuri ce mereu mă stăpâneau .

Rămâi Te rog la căpătâiu-mi ,în continuare, veghind cu a Ta măreaţă flacără de rug aprins
Fapta bună ajutându-mi a o săvârşi destoinic, în Postul ce la uşă mea ,sfios acuma bate
Ai veşnic grijă Ta nespusă ca lumina cea din candela-mi din suflet, sa rămână pururi foc nestins
Fii cu mine întotdeauna ,mă întăreşte cu cerescul Tău surâs,ajută-mă Te rog… în toate !!!

Ochii Caprui

Un comentariu la “Apărătoare Doamnă

  1. Ovidiu spune:

    Frumoasă rugăciune 🙂

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

