Cuvânt nespus… de rămas bun

Te-am privit dintotdeauna ca pe o comoară . Așa am considerat eu că mi te-a descoperit Cel de Sus. Un om cu un potențial fantastic . Am avut grijă să îți șterg rugina gândurilor negre de pe suprafața lucioasă a inimii tale. Lacătul de pe inima ta nu ți l-am deschis eu . Tu l-ai dat jos atunci când ai simțit bunătate și căldură sufletească din partea mea. Și îți rămân și ți-am fost recunoscător pentru acest dar al ființei tale, dar pe care mi l-ai dat fără să stai prea mult pe gânduri. Nu am avut de gând niciodată să îți înșel încrederea deosebită pe care mi-ai acordat-o . Acest lucru înseamnă mult peste principiile mele. Dar , într-un târziu am observat că gândirea ta a decis să acopere comoara înapoi. Când a căzut capacul comorii , am privit cu tristețe pentru ultima oară nestematele și aurul care îmi făceau cu ochiul triste , în semn de rămas bun. Mult timp , nu am putut să îmi scot din memoria sufletului meu , acel sunet deosebit pe care îl face un lacăt atunci când se închide. Dacă ai învățat ceva bun de la mine , mă bucur. Dacă nu , atunci e trist. Oricum, imaginea comorii a rămas în sufletul meu adânc întipărită. Drum bun în viață și ai grijă în fața cui mai ai de gând să deschizi capacul cufărului în care zace comoara ! S-ar putea să nu reacționeze ca mine , ci dimpotrivă ! Ai grijă de tine suflete drag ! Iar în privința mea, nu îți face griji . Eu știu cine ești și atât cât te-am cunoscut mi-a fost de ajuns încât să mă hotărăsc să rămân doar cu amintirile frumoase ale omului Bun din tine ! Cât despre restul, Dumnezeu cu mila !

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

