Sfâșieri….

Așa precum hârtia în nimicnicia ei soarbe cu nesaț cerneala și o păstrează sub forma literelor, fără să știe și fără să își poate vreodată explica în ce mod se săvârșește această taină, așa și sufletul meu Doamne ,absoarbe durerea Ta cea dulce pe care ai simțit-o în această seară. La lumina lină a lumânărilor din biserică, sufletu-mi îmi plânge sfâșieri de duh din clipa răstignirii Tale. Doamne , eu nu am inimă de înger ca să îți cânt la nesfârșit acea duioasă melodie a slavei Tale …! Dar amintirea durerii tale îmi zdrobește toate simțirile duhului . Durerea ta nemărginită îmi hrănește lacrima . Lacrimi de bucurie că ai înviat găsite la capătul unui drum presărat cu multe suspine . Anul trecut parcă nu Te-am simțit așa duios și trist , cu acea privire ce săpa adâncurile ochilor mei căprui. Eram și nu eram cu Tine .Dar anul acesta, nu știu dacă a fost mai greu sau mai ușor decât anul care a trecut, dar patimile tale mi-au răscolit ființa dintru începuturile ei. Ți-am simțit părerea de rău pe care o aveai în privire atunci când priveai inimile de lemn ale celor care Te răstigneau. Aș vrea ca măcar , dacă nu pot înlătura durerea pe care o simt , măcar să nu Te mai rănesc. O clipă de acest fel mi-ar fi de ajuns încât să mai trăiesc o veșnicie cu amintirea dulcei Tale pătimiri. Măcar o clipă Doamne dă-mi în dar mie celui care cerșesc minuni în fapt de seară !

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

