Tu simți …?

Ai simțit vreodată că ți se prelinge sufletul câte un pic, picătură cu picătură pe bucăți albe de hârtie , luând forma unor semne abstracte numite de oameni litere ? Ai simțit vreodată că Dumnezeu te privește cu blândețea unui tată și îți îndreaptă cu multă răbdare toate literele fâstâcite , toate greșelile de exprimare ale sufletului tău făcute pe foile vremii ? Eu am simțit. Am simțit că mi se umple orice gol din cămările pline de fumul istoriei ale castelului ce îl port în suflet, de mireasma rugăciunii și a recunoștinței , de dor învăpăiat plin de amintirile frumoase sau frumos de dureroase ale unei vieți pe care mi-am dorit-o cu toată ființa mea, cu toată clocoteala sângelui ce zvâcneşte în bătăile unei inimi tinere. Am simțit că numai zâmbetul plin de gingășie desprins de pe chipul plin de dragoste al Împărătesei Îngerilor îmi poate liniști sfâșierile duhului în vremuri de cumpănă. Mi-ar fi fost rușine de Ea , de bunătatea Ei , ca să mă arăt învins în fața greutăților vieții. Atâta timp cât este cu mine, cât privirea Ei de mamă mă protejează de tot răul la care sufletul meu vibrează intens, simt liniște. Ai plutit vreodată pe o suprafață de apă uimitor, chiar monoton de lină și ai simțit cum peisajul acela îți mângâie sufletul , puțin câte puțin cu fiecare atingere a privirii tale ? Ai simțit cum natura își deschide porțile sufletului față de tine fără să îți ceară nimic în schimb ? Ai simțit cum muzica picăturilor de ploaie te duce într-o lume, îți deapănă la urechea inimii povești cu zâne și prințese , cu zmei , la fel cum o făcea în copilărie bunicul tău la gura sobei seara , la lumina jucăușă a focului ? Eu am simțit. Am simțit că Dumnezeu mă iubește enorm, că aparțin Lui, că Sfinții îmi sunt cei mai buni prieteni și cele mai frumoase suflete în fața cărora nu mi-a fost rușine niciodată ca să mă destăinui. Am impresia uneori că visez cu ochii deschiși , că nu aparțin acestei lumi nebune în goana ei după sufletu-i pierdut. Și de aceea probabil , duc mâna la ochi și mă frec . Să văd dacă e real totul sau dacă doar este un vis urât din care trebuie să mă trezesc . Dar e real . Și tot eu îmi spun că nu-i nimic, pentru că Dumnezeu mă iubește și îmi este de ajuns. Simt aceasta . Tu simți ?

Ochii Caprui

6 comentarii la “Tu simți …?

  1. julia spune:

    Nu.. Desi imi doresc enorm. As dori sa-ti cunosc parerea intr-o problema. Cum intelegi cuvintele spuse mie de cineva care se pricepe ,,sa-ti vada sufletul”: ,,Esti ca un lup singuratic!” si ,,Nici tu nu prea dai ca sa primesti!” Eu inteleg si nu prea. CE ar trebui sa fac? Iti multumesc suflete drag!

    Apreciază

  2. julia spune:

    Ma straduiesc, ma straduiesc, ma straduiesc, dar nu pot scapa din carapace.

    Apreciază

    • Caută să vezi dacă tu ai greșit undeva,iar dacă nu găsești , atunci roagă-te să te lumineze Dumnezeu. Eu cred că dumnealui ți-a vorbit despre afecțiune și felul cum ar trebui să fie la tine, doar că un fel de psihologie inversă. Fii mai blândă cu aceia din jurul tău și dăruiește mai multe gânduri bune , iar lupul singuratic se va transforma într-un cățeluș deosebit de drăguț.

      Apreciază

      • julia spune:

        Iti mulltumesc suflete drag pentru raspuns. Cred ca este cel mai la obiect raspuns pe care l-am primit pana acum. Ai dreptate. De f multa vreme ma chinui sa inteleg de ce sunt asa si nu pot fi altfel. De ce, de ce, de ce? Am ajuns sa cred uneori ca ma rog degeaba, ca rugaciunile mele nu sunt auzite acolo SUS. Daca s-ar putea imprumuta un pic de dragoste de aproapele, mi-ai putea da si mie un strop din multa ta dragoste pt oameni? Glumesc! Esti minunat si-ti multumesc inca o data.

        Apreciază

  3. julia spune:

    iar despre curatie, cu siguranta EXISTA, dupa felul cum atrage ca un magnet oamenii…

    Apreciază

Lasă un răspuns

