Intenții pentru tine

Știu că m-ai descoperit de foarte puțin timp aici . Unele din postările mele ți-au mers la suflet. Nu pentru că sunt un om altfel decât tine, ci pentru că ți-ai găsit trăirile descrise în cuvintele mele. Eu nu am scris pentru a te impresiona , ci doar lucrul pe care l-am simțit în acel moment. Probabil unele postări te-au ajutat iar altele ți-au întristat sufletul. Aceasta denotă că am scris cât se poate de sincer. Sincer pentru mine și sincer pentrualții. Ai văzut probabil că sunt mereu același și mai tot timpul puțin diferit de ce am scris înainte. Aceasta pentru că sufletul meu, ca și al tău de altfel, este într-o continuă schimbare dar nucleul lui rămâne același. Sau cel puțin se luptă să rămână același. Dar să știi că eu nu as dori niciodată să influențez pe nimeni. Cuvintele pe care le scriu sunt făcute pentru a-ți ușura viața și a-ți aminti mai tot timpul că ești și poți fi o minune pentru cei din jurul tău dacă vei hotărî să îl ai pe Dumnezeu alături. Mă bucur mult că îți faci timp să îmi citești postările. Înseamnă mult pentru mine. Iar când farmecul postărilor mele se va fi învechit în ochii sufletului tău și vei simți nevoia să mă părăsești , atunci să îți aduci aminte că eu voi purta amintirea ta în sufletul meu mai departe….dincolo de cuvinte, dincolo de postări, dincolo de aparențe, dincolo de anonimatul meu așa ciudat. Un timp mi-am dorit să mă opresc din scris. Poate o voi face la momentul potrivit. Când nu voi mai avea nimic de spus. Dar atâta timp cât bătăile inimii îmi inundă adâncurile sufletului și cât degetele mai pot îmbrățișa cu tandrețe tastele , voi scrie…..
Cuvintele îmi vor purta amintirea dincolo de veacuri , pe coli galbene de hârtie sau pe meleaguri de suflete inocente…..Până atunci , îți mulțumesc că-mi ești aici și că ți-ai oprit sufletul să se odihnească la umbra scrierilor mele….!

Ochii Caprui

2 comentarii la “Intenții pentru tine

  1. anii66 spune:

    Multumesc! Si sa nu te opresti, decit atunci cind nu vei mai avea nimic de spus. Altfel, ar fi pacat, atita timp cit poti atinge frumos suflete. Si sa stii ca eu sunt convinsa ca esti sincer si nu doresti doar sa impresionezi; sunt pur si simplu trairile tale, asemeni cu trairile noastre; sunt omenesti pina la urma. Doar ca tu ai harul de a exprima aceste trairi cum altii nu il au; frumos!

    Apreciază

Lasă un răspuns

