Prinde hoțul

-as fi bucurat să te fi știut zâmbind, cu sufletul împăcat de bucuria Învierii. Ar fi însemnat extraordinar de mult pentru mine. Mi-aş fi scăldat sufletul în cuvinte de mulțumire pentru tot ce am, ce sunt, ce fac. Nici acum nu-i târziu. Nici pentru mine, nici pentru tine. Știi, anii trec năvală peste noi și observăm puțin câte puțin aspecte care se tot repetă la un moment dat în viața noastră. Așa am observat eu că este cineva nevăzut, foarte răutăcios la adresa tuturora , care se bucură enorm de mult dacă reușește să îți fure bucuria de sărbători. I-am observat prezența tupilându-se pe lângă sufletul meu, aducând întâi miros de melancolie, apoi de tristețe pentru lucruri pe care încă nu le-am înfăptuit și la urmă de tot, apatie sau chiar tulburare sufletească provenită din lucruri de nimic. Chiar și în clipa de față , acum când aștern zâmbetele înțelepciunii pe hârtia gândurilor tale, el încearcă să îmi fure bucuria Sărbătorilor. Nu trebuie lăsat de nimeni să facă treaba aceasta . L-ai prins pe hoț ? Alungă-l cu bucurie în Domnul gândindu-te nu la cum ar fi trebuit să fii tu până acum sau la lucrurile pe care nu le ai , ci la dragostea pe care o are Dumnezeu față de tine. Fii bucuros , că doar de aceasta ești suflet ales , nu-i așa ? Ups ….am uitat să spun că bucuria e un sentiment care moare dacă îl ții doar pentru tine. Împarte-o la toată lumea care are nevoie de zâmbetul tău. Mai vorbim. Nu mă uita te rog…..

Ochii Caprui

4 comentarii la “Prinde hoțul

  1. steluta spune:

    Esti balsamul sufletului meu! Multumesc. steluta

    Apreciază

  2. evelics spune:

    Hotul pandeste la tot pasul
    cu sacul lui cel peticit;
    cand a mai tulburat un suflet
    surade-n barba fericit.
    Si din nefericire hotul
    nu va pleca cu sacul gol
    cat timp va fi lasat in pace
    la suflete sa dea ocol…

    Apreciază

Lasă un răspuns

