Monolog în doi

M-am trezit azi dimineață cu bucurie-n gând , dorindu-mi foarte mult ca să îți dau Ție această zi din viața mea. Mai ales după ce aseară , am stat de vorbă împreună , printre picăturile de lacrimi, când Îți mulțumeam pentru tot ce am , pentru că Mă ocroteşti și pentru că Mă iubești atât de mult. Ție Îți datorez toate. Tu m-ai învățat să nu îmi răstignesc iubirea pe crucea vieții vreunui om drag , pentru că îl voi pierde. Și , bineînțeles, Te-am ascultat abia după ce am pierdut. Tot Tu m-ai învățat cât este de important să poți iubi în orice moment al vieții, cât de mult te înalță faptul că ierți și faci bine necondiționat și cât de necesară este pacea sufletească. Dar tot Tu mi-ai spus că pentru a putea învăța să iert cu adevărat , trebuie înainte de toate să îmi fie mâna mușcată tot de atâtea ori de câte ori a hrănit pe cineva. Cred că nu am învăţat încă să iert cu adevărat. Va mai trebui să treacă ceva timp.
☆ ☆ ☆
De la Tine am învăţat să nu mă las înșelat de aparențe. De câte ori m-am lăsat impresionat de caracterul unui om, fără să las timpul să discearnă această aparență , de atâtea ori am suferit. Pentru că am căutat la fața omului și nu la inima lui. Iar când am judecat faptele unora după inima care au avut-o în trecut, la fel m-am înșelat, pentru că Harul Tău în prezent le luminase fața. Tu mi-ai spus că dacă voi fi atent la ce este în lumea mea interioară și îmi voi da silința să o ordonez , atunci mă voi putea feri sau voi putea schimba ceea ce este în lumea din jurul meu.Nu Te-am ascultat , deoarece ambițios cum eram , am socotit că acest lucru pare o aberație. Dar anii au trecut și mi-am aflat liniștea ascultând de Tine.
☆ ☆ ☆
Prima oară Te-am auzit în ruga bunicei mele și Te-am văzut oglindindu-Ți slava în lacrimile de bucurie ale mamei. Te-am descoperit într-o carte de rugăciuni , cu fila veche, uitată de vreme și de oameni. Când am aflat că Te pot privi în icoană , sufletul meu s-a bucurat îndelung. Mersul la biserică , mai ales duminica , când aveam și eu puțin liber , mi s-a părut plictisitor. Până când al Tău Cuvânt mi-a luminat duhul, mi-a înăbușit durerea, mi-a dăruit bucuria de a trăi cu Tine și m-a umplut de dorul Tău. De atunci, m-am îndrăgostit de Tine , Doamne.
☆ ☆ ☆
Mă doare când văd că oamenii au înlocuit Cuvântul Tău cu ideile lor, dar știu că Tu îi aștepți pe fiecare dintre ei la timpul potrivit. Cum Te-am descoperit eu , Te vor descoperi și ei cândva….pe Tine, pe Maica Ta, pe Sfinții Tăi….

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

