Nu mai am timp. .

Nu mai am timp ca să mă gândesc cum va fi sau cum voi fi mâine pentru că sunt prea ocupat să trăiesc astăzi. Am obosit ca să trăiesc clipe care nu s-au întâmplat încă decât într-un scenariu bizar, foarte bine pus la punct de maestrul Aghiuță și de oamenii care îmi omoară speranțele cu o plăcere sadică. Prefer să visez filme în care prezentul vieții mele își joacă rolul nemaipomenit de bine, ca și cum ar juca rolul unui artist deosebit de optimist.

Nu mai am timp să ascult ghiduşiile răutăcioase ale unora , ghiduşii care îmi sufocă sufletul puțin câte puțin , care îmi toarna otrava unei vieți urâte , netrăite la valoarea sau la intensitatea ei maximă. Sunt prea preocupat ca să împart zâmbete pe chipul celor dezamăgiți de propriile lor vise, prea bucuros ca să mă mir neîncetat de minunile create de Cel de Sus și prea entuziasmat ca să observ foșnetul iubirii Divine la fiecare pas al vieții mele.

Nu mai am timp ca să îmi pierd timpul pe lucruri non valorice sau cu sentimentul de regret în adâncurile inimii, că nu am făcut ce am putut, ce am vrut, ce mi-am dorit sau ce trebuia. Oricum visez la o lume de basm , desprinsă din frumusețile morale ale Raiului ; oricum mai vreau să retrăiesc clipa în care m-am îndrăgostit de Dumnezeu; oricum sunt un prea mic și un prea neînsemnat , destul cât să nu fiu călcat în picioare de coșmarul diurn al unei societăți nebune. Ce bine este să fii atipic în privința acestei societăți ! Visez cât vrei. ..trăiești atât cât visezi frumos…visezi frumos atât cât Doamne Doamne îți zâmbește în fiecare vis !

Ochii Caprui

5 comentarii la “Nu mai am timp. .

  1. strajerul spune:

    Drag, drag, drag imi esti ochi caprui. Esti plin de ganduri bune si de buna dispozitie divina. Cum sa fac si eu sa am aceasta buna dispozitie divina? Cum sa-mi inlatur gandurile care ma trag in jos de nu am cateodata chef de nimic? Sunt posac si pesimist. Sunt de cele mai multe ori un suflet trist iar un suflet trist este un suflet cu luminile stinse. Ma tot gandesc ca daca Dumnezeu ingaduie asta inseamna ca merit acest lucru. Tu ce crezi ochi caprui?

    Apreciat de 1 persoană

  2. strajerul spune:

    Vrei sa spui ca trebuie sa astept cu rabdare pana se va vedea luminita de la capatul tunelului?

    Apreciază

Lasă un răspuns

