Deci nu ezita

M-am oprit o clipă în loc din drumul vieții mele ca să îți admir sufletul. E pentru prima oară când îl privesc așa amănunțit. Nu îți cer să ai încredere în mine. Nu mi-aş dori acest lucru. Sunt om iar greșelile mele pot fi interpretate eronat de inima ta rănită de aceia care la rândul lor, s-au oprit ca și mine din drumul vieții lor pentru a-ți admira bunătatea sufletului tău. Dar vreau să știi că acela care îți vorbește acum cât se poate de sincer , nu este altceva decât un suflet ca și tine. Și el a plâns în adâncurile inimii sale ca și tine atunci când s-a văzut singur , înconjurat doar de oameni falși. Și el a zâmbit de fiecare dată ca și tine când Dumnezeu l-a mângâiat și i-a mai dat încă o șansă ca să își repare greșeala. Și el a făcut bine și a fost răsplătit cu rău ca și tine. Și el a avut și are greșeli , slăbiciuni, neputințe, concepții mai puțin perfecte ca și tine. Doar că el nu s-a putut opri aici. A mers mai departe. Dumnezeu l-a îndrumat către tine și cei care au nevoie. Deci acesta sunt eu. Vreau să știi că în tolba mea de cuvinte frumoase oricând voi avea și am unul pregătit și pentru tine. Iar sacul meu de sentimente profunde așteaptă nerăbdător să îți arate conținutul său mai repede decât te-ai fi putut tu aștepta vreodată. Știe că ai nevoie. Iar în căruța mea de iubire cu destinația finală spre Rai , sunt o mulțime de suflete adăpostite de prea plinul inimii mele , care te așteaptă ca să li te alături. Deci nu ezita …..ca să îmi acorzi șansa cuvenită unui străin , dar cu inima bună. Aștept răspunsul tău la semnul primei bătăi de inimă de la miezul nopții. Voi fi aici.

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

