Scrisoare sau emoții pe hârtie (2

Am avut în clipele mele amare de viață, dureroasa impresie că Tu nu ești acolo și nu faci altceva decât să mă privești tăcând . M-a durut acea impresie atât de tare, încât am simțit că străfundurile sufletului meu ajunseseră la apogeul răzvrătirii de atâta durere. Dar m-am înșelat amarnic. Acum sunt sigur de aceasta. După ani și ani mi-am dat seama că de fapt, Tu îmi vorbeai atunci. Dar dorința mea de a-mi spune ceea ce voiam eu să aud și acea insuportabilă durere sufletească pe care o simțeam în acele clipe , îmi astupaseră total urechile sufletești. Obosisem să mai cred în Tine , în puterea Ta, în dragostea Ta către mine și recunosc astăzi cu amar că ajunsesem să mă îndoiesc de existența Ta. Nu îmi mai păsa dacă Tu mă iubești sau nu, dacă Tu exiști sau nu, atâta timp cât durerea îmi seca sufletul puțin câte puțin , răutățile oamenilor mă hăituiau din ce în ce mai des iar prezența Ta în sufletul meu devenise aproape inexistentă. Numai noi doi știm prin ce am trecut atunci. Ajunsesem așa pentru că rugăciunea pe care o făceam când și când, era una destul de superficială. Sufletul meu se răcise și se lăsase înrobit de grijile vieții atât de mult încă nu îmi mai păsa de nimic. Mă mulțumeam să îți zvârl rapid câte o scrisoare plină de cereri , așteptând să fie aprobată cât mai repede cu putință pentru că timpul mă presa iar ambițiile viselor mele de pământean aflat în secolul 20 se cereau respectate de la sine. Nu te vedeam ca pe o Persoană care ar avea nevoie și Ea de afecțiune, ci pur și simplu consideram că eu îmi îndeplinesc îndatoririle față de Tine iar Tu musai trebuia să mă răsplătești. Dar acum știu că nu este așa și îmi cer iertare față de Tine din tot sufletul meu mic și negru. Am greșit ca un om iar Tu ca un Dumnezeu iartă-mă. Mult mai târziu am realizat că dacă aș fi avut credința necesară în Tine, aș fi putut depăși acel moment crunt în care mă simțeam atât de singur. Credința adevărată nu moare niciodată. Astăzi mă gândesc cât de bun ești Tu cu mine și eu am rămas la fel de nesimțitor. Când mă trezesc dimineața văd același soare zâmbindu-mi în gingașe raze de lumină. Ai fi putut ca să mă pierzi acum câțiva ani buni . Ai fi avut tot dreptul la câte prostii și jigniri am îndrugat la adresa Ta atunci. Dar Tu ai așteptat întoarcerea mea. Nu oricum, ci având multă dragoste. O mie de vieți omenești de-aş avea , nu ar fi destule ca să îți mulțumesc că exiști, că mă iubești și că ai avut răbdarea să îmi scoți toate gunoaiele din urechile inimii mele necredincioase. Îți mulțumesc Doamne.….!!!

Ochii Caprui

2 comentarii la “Scrisoare sau emoții pe hârtie (2

  1. ami spune:

    Da Doamne, si eu te rog sa ai grija de acest suflet cald si plin de bunatate, caci merita din plin, pentru ca si el are grija de noi… TE ROG DOAMNE, SA-l AI IN PAZA TA!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anisiaprincess spune:

    „Că de nu mi-ar fi ajutat mie Domnul,puțin de nu s-ar fi sălășluit în iad sufletul meu.”

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

