Furtuni

Mi-ai despuiat sufletul de inocența lacrimilor atunci când mă așteptam mai puțin și m-ai pândit ca o profesionistă atunci când eram distrat tocmai ca să îmi poți fura speranțele cât mai ușor. Văd că te străduiești din plin să îmi oferi o lume tristă , îmbibată până la refuz cu aerul unui inocențe vulgare și parfumată cu iluziile unei vulgarități inocente. Carnea tânjește după carne și sângele oftează după sânge. Însă sufletul amorțește puțin, doarme în picioare visând realități ignorate. Până când o visare aidoma unui drog ? Până când un păcat ridicat la rangul unei virtuți ? Până când nebuni ridicați la rangul de genii ? Până când genii ignorate de mulțimea celor ce stăpânesc trupurile ? Mă revolt cu toată durerea pe care un om o poate suporta împotriva lucrării tale. Mi-e nespus de greu și de urât când te văd cocoțată în sufletele altora, fluierând a scârbă și râzând deşănțat a desfrânare. Dar îmi este și mai greu când văd că îmi întuneci lumina sufletului cu duhoarea ta , Deznădejde ! Până când vei mai chinui suflete și vei ucide speranțe cu zâmbetul pe buze ? Nu va mai fi mult timp …să știi . Timpul meu e măsurat aici , pe când al tău e infinitul. Dar ceea ce lucrează Dumnezeu prin noi într-o secundă , strici tu cu supușii tăi într-o mie de veacuri.

Ochii Caprui

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

