Judecătorilor Mei

Nu mi-ai văzut niciodată sufletul ….! Ai încercat din când în când să îi pipăi rănile ascunse și să estompezi pe foaia imaculată a ambițiilor tale anumite pete de culoare spirituală ce nu îți conveneau. Știu , sunt un om cu pretenții mari.…Până și mie mi-a fost destul de greu ca să respir acest aer al sincerității față de mine însumi și de ambițiile mele. Dar dacă ți-ai fi înlăturat dorințele tale care îți serveau drept literă de lege , atunci ai fi putut observa cu multă îngăduință și umanul care zace în mine. Prin prisma ochilor mei , mă văd un om slab de înger , cu multe pretenții de la sinele său . Dar prin prisma ochilor tăi mă văd un condamnat suferind , care așteaptă sau speră să respire aerul rece și veșnic al temniței, nu pentru că l-ar merita , ci pentru a scăpa de asprimea privirii tale perfecționiste. Dacă ai fi știut tu că litera legii este scrisă cu aur în subconștientul fiecărei conștiințe încărcate cu iubire și că iubirea întotdeauna îndeamnă la plinirea legii , atunci ai fi putut să îmi vezi sufletul în totalitate…..Dacă ai fi știut sărmane suflet chinuit de fantasma ideilor nocturne ale vieții , mireasma harului ce o simte un suflet în clipele de convorbire cu al său Creator , atunci ți-ai fi jertfit cu multă dragoste ideile ce-ți stăpânesc bizare frământări….
Unii sunt orbi din naștere , pe când alții sărmanii, vor să fie de bunăvoie.

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

