În dimineți cu dor

Cărări înalte-n puritatea lor supremă , tăcut îndeamnă al meu suflet la lungi drumuri
Să poposească-ntruna astăzi în taina fericirii , cu ochii-n lacrimi calde de suflet visător
Trăiască-mi bucuria clipei intensă amintire vie , lipsindu-mă-ntruna de ale vieţii fumuri,
Purta-voi al meu zâmbet drept sfetnic în ceasul dimineților cu de Tine Doamne dor.

Să-mi vii Te rog , în ceasul sfânt al rugăciunii , să-ți povestesc cum în neînsemnate clipe
Tu mi-ai făcut nimicurile părute micului meu suflet , în minuni mereu de viață făcătoare
Și infernul tot cu ale sale negre gânduri , mi l-ai golit din suflet, lăsând pe veci să se-nfiripe
Mica mea iubire caldă, o împărtășire dintr-un potir cu bucurie sfântă , a dragostei chemare.

Să nu mă lași , să nu mă uiți , să mă iubești , să-mă-ncălzeşti mereu cu a Ta privire a iubirii
Fierbinte eu Te implor, cu lacrimi …. în genunchi de inimă-ndrăgostită de chipul Tău fermecător
Te rog să nu Te-ngrețoşezi văzându-mi robia la al meu păcat , în smerenie drept haină a nemuririi
Pururi să mă-mbraci , iar eu solemn promit, cu Tine să vorbesc ,în dimineți cu de Tine Doamne dor.

Amin.

Lasă un răspuns

