Mustrare

Nu vreau să te mai văd cum îți bați sufletul în cuiele grijilor vieții , cum îți vinzi dorul de Dumnezeu pe o clipă de plăcere sau cum îți îneci amarul gândurilor în paharul îndoielii de credință ! Mă ustură ochii de atâta durere provocată de acest peisaj înfiorător pe care tu mi-l oferi gratis , fără nici cea mai mică mustrare de conștiință ! Dar te voi aștepta cu aceeași dragoste pe care ai avut-o tu așteptându-mă pe mine atunci când și eu , făceam exact același lucru. Eu te iert din tot sufletul , și cu aceeași dragoste duioasă pe care o am când te iert , cu aceeași dragoste te și cert , suflete drag ! Îndreaptă te și lasă ziua de mâine să se îngrijească de ale ei ….Dumnezeu este sus și veghează asupra ta, să știi !

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

