Testul Confruntării

De mic copil am visat să fiu un om bun. Nu știu ce m-a făcut să visez la acest lucru greu de înfăptuit , dar foarte frumos. Dar dintotdeauna am simțit că acesta este rostul meu pe pământ : acela de a fi un om bun. Plinătatea lacrimilor celor din jurul meu , zăcea de multe ori în sufletul meu ca o băltoacă a cărei lucire ustura iar desele speranțe neîmplinite ale celor dragi , neîmplinite din cauza răutății altor persoane , m-au învățat lucruri mature, mi-au dezvoltat abilitățile sufletești și m-au îndemnat parcă înadins spre bunătate. Ca orice om care suferă , mi-am dorit să devin unul dintre vindecători. Numai că bunătatea fără Dumnezeu , nu are valoare și nici continuitate. Dumnezeu este izvorul a tot ce înseamnă bunătate, adevăr, lumină, dragoste și viață. Una dintre condițiile principale ale bunătății este , pe lângă dragoste de Dumnezeu și oameni, iertarea . Mi-au trebuit ani de zile să înțeleg , pe propria mea piele , că iertarea nu este un simplu fapt , ci este o stare. O stare în care ești împăcat cu tine însuți , trăiești frumos cu bucurie și ești liniștit acolo unde te-a pus Dumnezeu. La locul tău unde sensul tău are valoare. Eu cred că dacă nu poți îndeplini această stare , nu poți ierta. Dacă nu poți ierta cu adevărat , nu poți posti. Postul este o bucurie pentru suflet , nimic altceva. O stare permanentă în care sufletul veghează asupra sa . Dar înainte de toate , trebuie să ierți. Sau măcar să încerci. Astfel vei afla ce poți și ce nu poți. Cine ești cu adevărat și cine te crezi cu adevărat. Testul confruntării dintre iluzie și realitate.

Ochii Caprui

Lasă un răspuns

